Problemen DJI F550

Hallo iedereen,

Na heel wat zoekwerk op Google helaas nog geen oplossing gevonden voor een probleem die ik met mijn DJI F550 heb.

Het probleem wat zich voor doet is dat na een minuut in de lucht de Drone linksom begint te draaien, zonder dat ik aan de sticks zit. In de naza software staat alles precies centraal heb alles ook al een keer opnieuw ingesteld, ook dit mag helaas niet baten.

Vlieg ik hiermee door dan wordt hij in sommige gevallen zelfs onbestuurbaar.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft en zie graag de reactie tegemoet.

Alvast bedankt.

Groetjes Jelle

Welke motoren, ecu, ontvanger/verzender gebruik je?

ECU gecalibreerd? Sommige zeggen dat dit niet hoeft, ik heb dit later achteraf nog gedaan en het vliegt daarna aanzienlijk beter.

Welke motoren, ecu, ontvanger/verzender gebruik je?

ECU gecalibreerd? Sommige zeggen dat dit niet hoeft, ik heb dit later achteraf nog gedaan en het vliegt daarna aanzienlijk beter.

Heb de E300 motoren van DJI de ESC's zijn van hobbywing 40A, de zender die ik gebruik is een Multiplex Royal Evo Pro 9 en de ontvanger multiplex RX-7-DR.

Ik vlieg met 2x 3S 2200mah, heb 8'' en 10'' propellers gebruikt en heb de indruk dat het met 10'' iets beter gaat alleen draait dan wat rustiger linksom. In de Naza software staat alles netje in het midden dus snap daarom ook niet waarom het naar links stuurt.

Heb de ESC's niet gekalibreerd misschien is dat nog wel slim om te doen. .

Back