Problemen filmen met DJi3 advanced

Hallo.
Ik heb sinds kort de DJi3 advanced in mijn bezit.
Alles gaat goed behalve het filmen.
Elke keer stopt ie na ergens tussen de 10 en 30 secondes met filmen.
Weet iemand waarom dit is of hoe dit komt?

Groeten Marcel

Hoe zit dat met opslag? Moet je er zelf een sd kaart in doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
welke spec's heeft je kaartje ? moderne camera's hebben al dikwijls een hoge opnamesnelheid (10 of hoger) nodig .
(staat meestal aangegeven op je kaartje in een cirkeltje)

Is de kaart snel genoeg? Wat het kan zijn is dat de kaart niet snel genoeg is om de beelden weg te schrijven. Hij loopt dan vast en stopt met filmen. Probeer het is op 720p met 30fps? En anders een snelle lexar kaart oid kopen.

Oké dat ga dat morgen uitproberen en meteen een snellere kaart bestellen...zou zomaar kunnen hoor...verder lijkt alles gewoon goed te werken namelijk

Class 10 is prima voor 720p en 30fps. 4k zoals de phantom 3 doet gaat ie niet redden. Die lexars kunnen 90mb/s wegschrijven. Heb je een linkje met welke je gekocht hebt?

Ja dat is

Lexar High Speed 32GB 633x micro SDHC-kaart + Adapter
Ik probeer het ook maar...zo jammer..vliegen gaat goed
En had me verheugd op leuk filmen...hoop dat dit werkt.
Btw bedankt voor je hulp :-)

lexar werkt goed maar ook de samsung evo, vooral die laatste zijn maar 8 euro voor 16gb, 16 gb is al voldoende voor 50 min filmen en zijn goedkoop dus scheelt als tie eens t gras invliegt tijden het wisselen ofzo, persoonlijk heb ik er liever 2 van 16 dan 1 van 32

ik heb de samsung touwens nog niet getest op de nieuwe 2.7K instelling, dus even een stok achter de deur, ze zijn 48 mb/s

tevens de laatste keer dat ik op 2.7 heb gefilmd, krijg het nergens mee verwerkt :beer:

Ik heb sinds verleden week ook een phantom 3 (standard) alles werkt mooi. Echter als ik tijdens het vliegen op de opnameknop druk om te filmen krijg ik geen signaal meer met de app en verdwijnt het live beeld. Ik moet de app dan terug heropstarten, iemand een oplossing? vraag is mss al ergens gesteld maar vind het niet direct.

Back