Hallo.
enkele jaren geleden heb ik een futaba T-3PM zender gekocht.
mijn broer heeft dezelfde zender tegelijk gekocht.
we hebben er beide erg veel lol aan beleefd, tot ca 1,5 jaar geleden. van het ene op het ander moment beginnen de zenders een eigen leven te leiden.
Mijn zender is gelokt op mijn ontvanger. echter, komt mijn ontvanger dichter bij de zender van mijn broer, dan neemt hij de besturing over. Dit terwijl zijn zender op zijn ontvanger gelokt is. Tot zover zou het nog een storing in mijn ontvanger kunne zijn. Echter, andersom werkt het net zo.
Het is voor ons onmogelijk geworden om beide zenders en of ontvangers tegelijk aan te hebben staan.
Het geen theoretisch volgens mij vrijwel onmogelijk is.
Zijn wij de enige die deze problemen hebben, of zijn er nog anderen?
p.s. wat is een goede vervanger voor deze zender?
Ik zit zelf een beetje aan de sanwa m11(x) te denken.
Lammert
enkele jaren geleden heb ik een futaba T-3PM zender gekocht.
mijn broer heeft dezelfde zender tegelijk gekocht.
we hebben er beide erg veel lol aan beleefd, tot ca 1,5 jaar geleden. van het ene op het ander moment beginnen de zenders een eigen leven te leiden.
Mijn zender is gelokt op mijn ontvanger. echter, komt mijn ontvanger dichter bij de zender van mijn broer, dan neemt hij de besturing over. Dit terwijl zijn zender op zijn ontvanger gelokt is. Tot zover zou het nog een storing in mijn ontvanger kunne zijn. Echter, andersom werkt het net zo.
Het is voor ons onmogelijk geworden om beide zenders en of ontvangers tegelijk aan te hebben staan.
Het geen theoretisch volgens mij vrijwel onmogelijk is.
Zijn wij de enige die deze problemen hebben, of zijn er nog anderen?
p.s. wat is een goede vervanger voor deze zender?
Ik zit zelf een beetje aan de sanwa m11(x) te denken.
Lammert