Problemen gopro3 black

Discussie in 'Multicopters FPV foto en video' gestart door Crazylegscrane, 11 aug 2015.

  1. Crazylegscrane

    Crazylegscrane

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    544
    Locatie:
    De Ronde Venen
    Goedendag,

    Gezien het feit dat er in dit subforum waarschijnlijk heel veel mensen een gopro als FPV camera gebruiken, denk ik dat mijn vraag hier de meeste kans maakt.....
    (zo niet kan een mod dit draatje dan misschien in het juiste subforum zetten...??)
    Ik heb een gopro 3 black edition. Sd card is een Sandisk Extreme 64Gb
    Ik wil er voornamelijk kleine filmpjes mee opnemen van al dan niet wat sneller bewegende onderwerpen.
    ( op een rc vliegtuig, of via een headstrap)
    Nu loop ik tegen het volgende probleem op:
    Vooraf heb ik middels de manual getracht een goede instelling te vinden voor de opname.
    Via setup kom ik gelijk bij de eerste optie.
    De resolutie deze staat met protune aan op 1440/48...
    Echter , het enige wat hij nu opneemt is het geluid. Als ik via het kabeltje op de sd card kijk, staat er een videobestand (mp4-video).......
    Wie kan mij vertellen wat er niet goed gaat, en welke instellingen ik moet doen om wel een goed beeld en geluid te krijgen??
    Moet ik nog andere instellingen doen/veranderen?
    De gopro wordt tijdens de opnames niet op andere apparatuur aangesloten.

    Input/ideeën/suggesties hoor ik graag!

    Grtz

    Martin
     
  2. Schiksie

    Schiksie

    Lid geworden:
    26 jul 2012
    Berichten:
    3.207
    Locatie:
    Elst( Gelderland)
    Is een filmpje wel zichtbaar op 1080 of 720 ? Kan je het wel afspelen op je als je het op de pc zet. Mijn pc trekt een 4k filmpje iig niet...veel gehaper en gestotter...1440 heb ik nog niet geprobeerd.
     
  3. laurab

    laurab

    Lid geworden:
    12 aug 2015
    Berichten:
    1
    Locatie:
    veenendaal
    Hi Crazylegscrane,

    Enige tijd geleden heb ik een GoPro aangeschaft op: www.kamera-express.nl. Na een tijd kreeg ik een zelfde soort foutmelding wat jij hebt gehad. Even met de klantenservice bellen en het was opgelost. Mocht je het probleem nog steeds ondervinden, chroom niet en bel naar de klantenservice van Kamera Express.

    Groet,
    Laura
     
  4. Crazylegscrane

    Crazylegscrane

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    544
    Locatie:
    De Ronde Venen
    Goedemorgen,
    Sorrie voor de late reactie maar veel werk en daardoor niet meer kunnen proberen.
    Op 1080 is het filmpje wel te zien...... Op 1480 lijkt het alsof het alleen maar een geluidsopname is.
    Dat kan dus de beperking van mijn pc zijn? Ik heb nog niet geprobeerd of ik de gopro rechtstreeks in een tv kan steken en dan wel op hogere resolutie kan bekijken. Ik ben eigenlijk bang van niet....
    Dus eigenlijk kan ik nu concluderen dat 1080 voor mij (pc) de maximaal haalbare resolutie is....?

    @laurab, als ik er zo niet uitkomen dan zou ik inderdaad mogelijk even contact met hen op kunnen nemen.

    Grtz

    Martin
     

Deel Deze Pagina