B
belt
Guest
ik was wat aan het trainen met de belt,kwam wat erg dicht bij een paar bomen,dus de heli netjes aan de grond gezet .Toen ik naar de heli toeliep om hemop te halen begonnen alle servo,s heen en weer te slaan en de moter begon op volle toeren te draaien terwijl de zender op nul stond.[rotorbladen stu diverse ondrdelen van de pit stuk] is inmiddels gerepareerd,maar het probleemis er nog .Als ik de heli aanzet staan alle servo,s te klapperenen na 15 a20 seconden begint de moter op volle kracht te draaien,terwijl de servo,s door blijven met heen en weer te slaan hij doet dit alles zondr dat ik de zender maar aanraak
contant achter elkaar eerst dacht ik dat er bij mijn huis een soort een stoorapperaat kon zitten ,dus ben ik naar een groot weiland gegaan daar doet hij het zelfde .Ik heb de ontvanger eraf gehaald en alle stekkers gecontroleerd ,de antennedraad verlegt niets helpt hij blijft alles uit zichzelf doen .[de idel schakelaar is geblokkeert] Ik weet het niet meer ,is er iemand die dit probleem wel eens heeft gehad of mij een beetje uit de droom kan helpen bij voorbaat mijn hartelijke dank aub brouwer
contant achter elkaar eerst dacht ik dat er bij mijn huis een soort een stoorapperaat kon zitten ,dus ben ik naar een groot weiland gegaan daar doet hij het zelfde .Ik heb de ontvanger eraf gehaald en alle stekkers gecontroleerd ,de antennedraad verlegt niets helpt hij blijft alles uit zichzelf doen .[de idel schakelaar is geblokkeert] Ik weet het niet meer ,is er iemand die dit probleem wel eens heeft gehad of mij een beetje uit de droom kan helpen bij voorbaat mijn hartelijke dank aub brouwer