S
Shefida
Guest
Beste mensen,
Vandaag is voor mij gebleken dat internet shoppen niet altijd even makkelijk is.
Ik had 3 WEKEN terug bij V-nix.nl 2 buiten assen besteld.
Had hem na ander halve week binnen. Uit eindelijk bleek dat ze slordig met hun bestelling zijn omgegaan en hebben mij uit eindelijk 2 verkeerde assen gestuurt terwijl ze beweerde dat ze het goed hadden gedaan. Ook was het zo dat ze de assen ine en envlop hebben verstuurd. Terwijl je gewoon weet dat het niet slim is op dit soort spul zo te sturen.( het was ook nog is krom)
Nou uit eindelijk weer terug gestuurt. ( Het raare was dat hun mijn post binnen 23 uur hebben ontvangen.)
Hun zeiden we sturen nu weer 2 assen naar je op. Nou uit eindelijk weer een week gewacht nog steeds niet binnen. Gebeld naar hun, en kregen als antwoord ja we kunnen er niets aan doen ligt an TNT. Nou nog een week gewacht weer gebeld. Kreeg toen dit als antwoord; Sorry, TNT heeft het weer terug gestuurt omdat het beschadigt is. Maar we hadden niet door dat hun het allang hebben bij ons hebben bezorgt. ( dit is toch raar?) Maar goed hun zeiden we versturen wel weer nieuwe assen nou uit eindelijk na 2 dagen binnen.
En toen begon het!
Ze hadden het WEER in een enevlop gestuurd. En ja hoor ik maakte hem open en zie dus gewoon 2 totaal onbruikbaare assen. Helemaal krom en kapot.
Had vervolgens naar v-nix gebeld en legde alles uit. Vervolgens vroeg ik me geld terug en kreeg als antwoord; NEE.
Die man zei dat ik alles weer moest terug sturen OP MIJN KOSTEN en dat ze dan weer opnieuw wat sturen.
NOWAY.
V-nix wilde dus me geld neit terug geven.
Nou uit eindelijk naar jurdisch bijstand gebeld.
En ook hun vonden het een raar verhaal.
Als ze niet mijn geld willen terug geven moeten ze wel de verzendkosten op hun rekening nemen.
Nou we hebben dus bedenk tijd gekregen om dit echt te melden. Vervolgens naar 2 nummers van V-nix gebeld en niemand neemt ineens op.
Uiteindelijk heb ik een mail gemaakt en naar V-nix gestuurt en nog steeds niks ontvangen terwijl hun meestal wel snel zijn.
Ik hou jullie op de hoogte !
Greetz,
Shefida
Vandaag is voor mij gebleken dat internet shoppen niet altijd even makkelijk is.
Ik had 3 WEKEN terug bij V-nix.nl 2 buiten assen besteld.
Had hem na ander halve week binnen. Uit eindelijk bleek dat ze slordig met hun bestelling zijn omgegaan en hebben mij uit eindelijk 2 verkeerde assen gestuurt terwijl ze beweerde dat ze het goed hadden gedaan. Ook was het zo dat ze de assen ine en envlop hebben verstuurd. Terwijl je gewoon weet dat het niet slim is op dit soort spul zo te sturen.( het was ook nog is krom)
Nou uit eindelijk weer terug gestuurt. ( Het raare was dat hun mijn post binnen 23 uur hebben ontvangen.)
Hun zeiden we sturen nu weer 2 assen naar je op. Nou uit eindelijk weer een week gewacht nog steeds niet binnen. Gebeld naar hun, en kregen als antwoord ja we kunnen er niets aan doen ligt an TNT. Nou nog een week gewacht weer gebeld. Kreeg toen dit als antwoord; Sorry, TNT heeft het weer terug gestuurt omdat het beschadigt is. Maar we hadden niet door dat hun het allang hebben bij ons hebben bezorgt. ( dit is toch raar?) Maar goed hun zeiden we versturen wel weer nieuwe assen nou uit eindelijk na 2 dagen binnen.
En toen begon het!
Ze hadden het WEER in een enevlop gestuurd. En ja hoor ik maakte hem open en zie dus gewoon 2 totaal onbruikbaare assen. Helemaal krom en kapot.
Had vervolgens naar v-nix gebeld en legde alles uit. Vervolgens vroeg ik me geld terug en kreeg als antwoord; NEE.
Die man zei dat ik alles weer moest terug sturen OP MIJN KOSTEN en dat ze dan weer opnieuw wat sturen.
NOWAY.
V-nix wilde dus me geld neit terug geven.
Nou uit eindelijk naar jurdisch bijstand gebeld.
En ook hun vonden het een raar verhaal.
Als ze niet mijn geld willen terug geven moeten ze wel de verzendkosten op hun rekening nemen.
Nou we hebben dus bedenk tijd gekregen om dit echt te melden. Vervolgens naar 2 nummers van V-nix gebeld en niemand neemt ineens op.
Uiteindelijk heb ik een mail gemaakt en naar V-nix gestuurt en nog steeds niks ontvangen terwijl hun meestal wel snel zijn.
Ik hou jullie op de hoogte !
Greetz,
Shefida