Ik heb een perfect lopende Sceadu in een Koala romp van Marvel-Craft gestopt. De motor, een OS 50 Hyper is nagenoeg nieuw en liep in de 3D kit als een zonnetje, met een Zimmerman demper. Nu het mechaniek in de romp zit heb ik een Hatori demper moeten inbouwen omdat de Zimmerman niet paste. Vanaf het uiteinde van de uitlaat loopt een stukje siliconenslang achter/midden naar de romp.
Heb nu 2 vluchten gemaakt waarbij telkens de motor afslaat na een tijd hooveren. Ik weet dat er dan weinig koeling is maar afslaan vanwege de hitte is wel het laatste waar ik op zit te wachten. Durf hem ook niet rond te vliegen. Ik zou gaten kunnen vergroten e.d. maar dan verknal ik de romp.
Heeft het met het drukkende weer te maken of zo? Ik heb de naald al bewust lekker vet gezet maar hij valt nog steeds uit. Vlieg met coolpower 15%.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een oplossing?
Heb nu 2 vluchten gemaakt waarbij telkens de motor afslaat na een tijd hooveren. Ik weet dat er dan weinig koeling is maar afslaan vanwege de hitte is wel het laatste waar ik op zit te wachten. Durf hem ook niet rond te vliegen. Ik zou gaten kunnen vergroten e.d. maar dan verknal ik de romp.
Heeft het met het drukkende weer te maken of zo? Ik heb de naald al bewust lekker vet gezet maar hij valt nog steeds uit. Vlieg met coolpower 15%.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een oplossing?