problemen op het forum hoe worden we ze de baas?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mede forummers.

Tot mijn spijt is nu Niek ook gestopt als mod.

Het gaat op 1 of andere manier niet helemaal goed op het forum.
Hoe kunnen we dat stoppen?

Ik denk door als mod. je op een bepaald gedeelte van het forum te richten.
Je heb dan minder mensen in de gaten te houden of hoe je het ook noemen wil.
Als je op iedere groep 2 mods. zet houden die dat in de gaten en de rest bemoeid zich er niet mee.
(even zwartwit gezien)

Verder hoop ik dat een mod als het hem even te zwaar wordt (wat altijd kan) eventjes rust als Mod kan nemen.

Er moet iets gebeuren wat dit is niet leuk.
Het gaat hier om ons aller hobby.

Graag jullie mening of oplossing

Heel vaak zie/lees ik dat deze ongenoegens ontstaan door het door elkaar lopen van berichten die de ene keer als moderator en de andere keer als "gewone" gebruiker van dit fantastische forum worden geplaatst.
Het zou fijn zijn als te zien zou zijn welke "pet" bij het geplaatste bericht hoort. Zijn we ook af van de soms noodzakelijke correcties achteraf die een Mod moet geven. (Zoals, dit was mijn persoonlijke mening, niet als Mod)

Het viel me op dat mods soms bang zijn om zichzelf te zijn omdat ze overal op aangekeken worden.
Misschien is het een idee om een gedeeld account te gebruiken als ergens ingegrepen moet worden.
Een anonieme mod zeg maar, misschien vinden mensen het dan niet zo erg meer om mod te zijn.

Heren, met alle respect, maar "hoe lossen we dit op" ,dat gaat toch echt niet werken.. Laat mij dit samen met de mods oplossen.. Daarbij hebben we al argumenten genoeg.

Meedenken is heel fijn, Laten jullie je lekker bezighouden met de hobbye, en mij/ons met de problemen die af en toe ontstaan op het forum...

Ik sluit deze draad, (nee, niet omdat er niet over gesproken mag worden, maar ik voorzie dat hier weer van alles komt te staan, wat is gebasseerd op diverse meningen en weer een hele brei gaat worden..)

Ik reken op jullie begrip hiervoor...

Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back