Hoi ik heb nu een ontvanger 80 amp in mijn buggy zitten hij is van xerun. En ik heb een ontvanger die niet meer toppie is. ik heb mijn servo saver op zijn slapst zitten. terwijl ik mijn wielen vast heb laat ik mijn servo draaien maar de servo (Ace DS1015) trekt het gewoon niet hij krijgt geen beweging in de servo-saver (ik krijg wel beweging in de servo saver met mijn hand). Tegelijkertijd dat ik mijn saver vast hou en mijn servo probeert de sturen vallen mijn koel vinnen uit, en wanneer ik weer stop gaan ze weer draaien. Ook het vreemde is. Als ik mijn auto uit heb en mijn servo heen en weer beweegt. Geeft de ESC een piepje. Terwijl mijn accu's niet eens aangesloten zijn
. Ligt dit probleem bij mijn regelaar?? of mijn ontvanger ik heb namelijk nog wel eens gekloot met mijn ontvanger misschien is die defect?? Of heeft mijn auto een BEC nodig?
ik ga wel even proberen op mijn DX3S zender ontvanger. Misschien werkt ie wel daarop.

ik ga wel even proberen op mijn DX3S zender ontvanger. Misschien werkt ie wel daarop.