Proefvaart U 2540

Goede morgen mannen,

Het is gelukt ,zojuist in alle vroegte mijn eerste statische proefvaart gemaakt. Ik was best trots,al zeg ik het zelf, maar met wat hulp van jullie, en lezen , is het recht zo hij gaat.Op enkele kleinigheden en het plamuren spuiten e.d na en de LAGEREGELAAR ,en geen lekjes kom ik steeds dichter bij bij de officielle te waterlating. Bedankt lex voor de prefect werkende module
groeten Rob (p.s kan helaas nog geen foto,s plaatsen komt wel t.z.t)

Hoi Rob,

Gefeliciteerd met je proefvaart, dat heb je dan toch nog snel voor elkaar gekregen! :thumbsup: En succes gewenst met de verdere afbouw.

Hoi Rob,

Niet allemaal, maar een goed gesorteerde bouwmarkt zou het moeten hebben. Specifiek blauw hoeft het niet te zijn, als het maar schuim met dichte cellen is, dan neemt het geen water op.

Hoi Rob,

Leuk om te lezen, gefeliciteerd. Het is altijd een spannend moment!

En de foto is nu geplaatst in mijn draadje!

Groetjes Douglas.

Hallo allen

Ik zou vanavond proef gaan varen met de ingebouwde en afgestelde lagregeler bij ons op de club,maar tijdens het overnieuw bestraten van mijn oprit heb ik een tegel van 20 kg. op mijn voet gekregen en die boodschap kwam wel over,dus helaas pindakaas.

Dus de proefvaart houden julie nog tegoed.

Gr.Joop

ik zou zeggen schoenmaker hou je bij je leest.
hij heeft een geluk dat het niet naar boven valt want dan moet hij toch verrekte ver springen om het terug te krijgen.

vir niks ni bang ni boot zei:
hij heeft een geluk dat het niet naar boven valt .............

Dat zou dan ook nog een flinke kaakfractuur opleveren. :wink: :lol:

Maar alle gekheid op een stokkie, ook van mij veel sterkte Joop!

Back