Profielen

• Topicstarter Topicstarter Bob39ok
  • Startdatum Startdatum
B

Bob39ok

Guest
Geachte lezers.
Een paar weken geleden heb ik mij aangemeld op het Modelbouw forum.
Als ik op mijn profiel (Bob.O) klik dan verschijnt er een profiel van "bobo" ???
Ik heb twee maal een bericht gestuurd via "E-mail ons" om dit probleem aan te kaarten en op te lossen maar heb geen antwoord gekregen ??? :confused:
Is er iemand die hier een verklaring voor heeft en hoe dit opgelost kan worden !!!
Bob.O

Hallo brugja.
Ik wil best mijn gebruikersnaam veranderen maar Ik kan in de gebruikers instellingen nergens de optie vinden om dat te doen.
Bob.O

Ik wil best mijn gebruikersnaam veranderen maar Ik kan in de gebruikers instellingen nergens de optie vinden om dat te doen.

Dat kan je ook niet zelf doen.
Daarvoor moet je een moderator of Robert (forumbeheerder) een PB sturen met je verzoek je forumnaam te veranderen, met de reden waarom. Je kan eventueel ook op het rode driehoekje links onderaan je bericht klikken, en dan je verzoek intypen.

Groet,

Ad Bakker

EDIT
Vermeld ook duidelijk dat je in het verkeerde profiel komt als je op Bob.O klikt

Gebruikersnaam

Hallo Ad Bakker.

Bedankt voor je bericht en zal de tip die je me hebt gegeven uitvoeren.

Met vriendelijke groeten,
Bob Oppedijk.

Bob, het is een simpel verhaal. Door de punt in je naam wordt de verwijzing verkeerd gedaan. Je ziet wel het andere profiel maar kan daar ook niets veranderen.

Stuur mij even een pb met de naam die je wilt gebruiken dan verander ik het even voor je. Controleer wel eerst of de naam nog niet in gebruik is.

Ik heb zojuist een aanpassing op het forum gedaan waardoor deze fout niet meer voor kan komen!

Robert

Back