Profili2 Pro edition even 'lenen' :?:

Ik heb in Profili een vleugel ontworpen, en daar een zg. Panel van gemaakt. Daar wil ik een .DXF bestand van maken.
Om van een Panel naar een .DXF bestand te exporteren heb je de Pro edition nodig, en die heb ik niet. Is ook niet effe te downloaden, je moet de CD kopen.

Wie kan voor mij met zijn Pro Editon het .pan bestand inlezen en daar een .DXF bestand van maken? Ik zou daarmee zeer geholpen zijn.

Bij voorbaat dank,

Leon

Hoe zat dat ook al weer met profili... Ik heb de geregistreerde versie van €10,-
Kan je daarmee ook wat jij wilt? Dan wil ik dat wel doen.

Ik heb ook een geregistreerde versie, maar dat is niet genoeg. Het gaat om de Pro versie.
Prober het eens: Maak een Panel en probeer dan de ribben naar .DXF te exporteren.

pannelli14engp.gif

Je begint dus met het 5[sup:e1516b4ff4]e[/sup:e1516b4ff4] icoontje uit de bovenste rij, en als je klaar bent kies je met de export-knop op de tweede rij voor export naar .DXF
Als je niet de melding krijgt dat het alleen met de Pro versie mogelijk is, dan heb je de goede versie en heb je mij blij gemaakt :lol:

Leon

Ik heb versie 2.19
De screenshot die jij hebt gepost, is zeker niet van jouwzelf? Aangezien daar "pro" in staat?

Ik heb namelijk niet zo'n submenu balk met daarin "export" We kan ik een simpel profiel of panel naar .dfx omzetten... Maar dat lijkt me eigenlijk standaard...

Hi Leon,

stuur het panfile maar even in een pb dan zet ik hem voor je om in een dxf.
Bezit zelf de versie 2.20 pro.

gr.

gait

Back