Programma gezocht om een auto body te ontwerpen

Ik zoek zoals de titel al zegt een programma om op eenvoudige,
wijze een kleurenschema of een design op een auto body te ontwerpen
en dit ook met kleuren in te kunnen kleuren.

Wie kent er een programma ?
En ook dat je je eigen model body kan importeren in het programma .

Wie o wie :help::D

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groet,
KlaasJan

het is niet nodig om te gaan spammen.
Begin maar eerst geduld op te brengen anders kom je nooit ver in de modelbouw.
Je kan het bijvoorbeeld met photoshop doen.
Heb je het geld er niet voor kan het ook heel goed met The Gimp.
Groeten Rob

Hoi,

Ik noem het vragen om help geen spammen !
Voor het vragen om hulp heb je toch dit forum ??

Maar in elk geval bedankt voor je tip !

ik ontwerp mijn body's altijd nog met de hand. Gewoon een plaatje zoeken op het internet van de body of van de auto in real-live, beetje bewerken met paint, zodat je alleen de omtrekken nog hebt en dan printen.

Daarna gewoon met kleurpotloodjes lekker kleuren.

maar mee eens. met de computer is het wel leuker om te doen, maar: je bent wel langer bezig!

Met photoshop kun je een hoop doen. Ik heb thuis op mijn computer ook nog ergens bestanden staan van lege modellen, dan kun je met een blanco kap beginnen met ontwerpen. dit kan eventueel ook met paint, maar dan wordt het wel iets moeilijker.

En wat sharky bedoelt met spammen is dat je geduld moet hebben met het wachten op antwoord, iedereen hier leest het forum wanneer ze er tijd voor hebben. Het is niet zo dat er mensen betaald fulltime zitten en binnen een paar seconden antwoorden als je een probleem hebt. Ik snap dat je graag zo snel mogelijk een oplossing wilt voor een probleem, maar het is geen chatbox maar een forum.

Perfect, dit in combinatie met een teken of fotobewerkings progg, dan kom ik al een heel eind!

Dit zocht ik !!:-D:-D

Bedankt !!

Back