programma voor circuit te ontwerpen???

Je zou Blender kunnen proberen. Een heel goed programma en het is gratis.
Maar, het is wel moeilijk! Ik ben het nu mezelf aan het leren met wat tutorials van het internet, maar ik ben eigenlijk nog nergens :-p......

Grts, edo...

P.S. Je kunt er zelfs 3D animaties en spelletjes (een rc sim ofzo) in maken...

Laatst bewerkt:
ik heb al een baan getekent. maar hoe breed en lang moet hij wezen voor een 1:10 onroad? ik had op de site gelezen iets van 1,20???
full

Ik wil dan met afzet lint bij mij achter op een basketbalveld een baan maken en als ik stop en ruim ik het op.

Laatst bewerkt door een moderator:
ja ik weet het ik heb hem overgetekend. was vergeten de bron er bij te zetten. Maar weet iemand hoe groot die baan is? want zou dat kunnen passen op een basketbalveld? mischien wat ingekort.

ik heb al een baan getekent. maar hoe breed en lang moet hij wezen voor een 1:10 onroad? ik had op de site gelezen iets van 1,20???

Er is geen moeten bij, zet je auto ergens neer en bekijk hoe breed een baanstrook moet zijn om normaal te kunnen rijden en in te halen.
Pak een schrift met ruitjesvellen en beschouw 1 ruitje als de baanbreedte, teken een vlak van het veld wat je tot je beschikking hebt en teken dan op de lijntjes de baanafzetting in waarmee er een maximale baan op een minimale oppervlakte te maken is.

Back