Hallo,
Ik heb sinds deze week een protos 500 gekocht en al nagenoeg compleet gebouwd. Ik wacht nu alleen nog op de tailservo.
Nu moet ik de electronica instellen, maar kom echt niet uit het programmeren van de bovenstaande esc. Kan iemand mij dit stapsgewijs uitleggen?
Ik krijg heletijd:
beep
beep beep
beep beep beep
etc, tot 6 beeps en dan begint hij overnieuw.
Soms krijg ik heel veel beeps achter elkaar.
Ook moet ik de beastX apart connecten mijn spektrum AR6210 satteliet.
Voor een DSMX satteliet moet je eerst de bind plug in de beast doen, knopje ingedrukt houden, stroom op de esc en dan moet lampje H gaan branden en kun je hem loslaten.
Bij mij gaat lampje A knipperen todat ik de stroom eraf haal.
Wat doe ik fout? Ik heb de nieuwste firmware 3.08 en maak gebruik van de manual van 3.02 (de nieuwste).
Groeten,
Thijmen
Ik heb sinds deze week een protos 500 gekocht en al nagenoeg compleet gebouwd. Ik wacht nu alleen nog op de tailservo.
Nu moet ik de electronica instellen, maar kom echt niet uit het programmeren van de bovenstaande esc. Kan iemand mij dit stapsgewijs uitleggen?
Ik krijg heletijd:
beep
beep beep
beep beep beep
etc, tot 6 beeps en dan begint hij overnieuw.
Soms krijg ik heel veel beeps achter elkaar.
Ook moet ik de beastX apart connecten mijn spektrum AR6210 satteliet.
Voor een DSMX satteliet moet je eerst de bind plug in de beast doen, knopje ingedrukt houden, stroom op de esc en dan moet lampje H gaan branden en kun je hem loslaten.
Bij mij gaat lampje A knipperen todat ik de stroom eraf haal.
Wat doe ik fout? Ik heb de nieuwste firmware 3.08 en maak gebruik van de manual van 3.02 (de nieuwste).
Groeten,
Thijmen