Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie een grote aluminium slang op de foto, is dat voor de afzuiging? Hoe voorkom je dan dat je je spuit tent in elkaar zuigt?en de onderdelen van de spuitkabine klaargemaakt,
F2B onder vergelijkbare condities als de door ons afgekeurde F2B optie bij de DCI.Dirt was het concurrerende bod van de Britten voor Belfast.
Heb jij wel eens gezien wat er daarvoor mee moet in de auto?En Bruno,
Je regelt gewoon een 'gig' (zo heet dat toch?) in een Irish pub... Wordt vast leuk!
Bij gebrek aan een passende electromotor?Henk; Waarom een G51?
Dat ben je aan je stand verplicht, anders moeten wij dat elke keer toelichten ;-)Ik moet nog beslissen of ik daar wat aan ga doen.
Nee hoor, Erik en ik zijn het met elkaar eens dat jij dat stiekem al weet......Het is goed te zien dat ik het blauw op de achterromp wat minder dekkend heb gespoten dan op de voorromp.... Ik moet nog beslissen of ik daar wat aan ga doen.
Dat ben je aan je stand verplicht, anders moeten wij dat elke keer toelichten ;-)
Wordt er een model op wereldniveau gebouwd en dan moeten wij vernemen dat de afwerking scharniert op gedoneerde(?) verfrestjes. Ik zal het wel verkeerd begrepen hebben. Hoe dan ook wordt het net zo fraai als dat wij van Henk gewend zijn. Dank voor het delen, Henk!Omdat lak schreeuwend duur is, gebruik ik alles wat geschikt is!
Ja, die oogverstuikende high visibility basiskleur springt er wel uit, he? Ik herinner mij ook zo iets....Bekijk bijlage 274147
Hier staat het kleine grut. Aan de kleur op één van de steuntjes is te zien dat die ook al voor een ander model dienst heeft gedaan...