Ik zit nu de herhaling van de aflevering te bekijken van P voor pesten van gisteravond, die zeer spraakmakende aflevering. Die jongen wil heel graag piloot worden, maar door dat pesten lukt dat nu niet, slechte cijfers op school. Modelvliegen is natuurlijk niet een echte plaatsvervanger, maar misschien kunnen wij hem hiermee helpen door hem het modelvliegen te leren en ervoor te zorgen dat hij in een leuke club de rest van zijn leven kan spelen met modelvliegtuigen. Ik zat al te denken om hem bij mij uit te nodigen en hem een crash-coarse te geven, maar door zijn PDD-NOS problematiek is dat niet direct een goede oplossing. Deze mensen hebben structuur en vastigheid nodig. Ik heb wel voldoende ervaring op dat gebied omdat mijn zoon ook deze diagnose heeft, maar toch is dat bij elke persoon weer anders.
Zijn er modelvliegers/bouwers die willen meewerken aan dit gekke idee en op deze manier deze jongen een plaatsvervangende droom te verwezenlijken door hem te leren modelvliegen en misschien wel de spullen te sponsoren. Ik wil hem wel lessen in een weekend waar dan ook in Nederland, maar mij lijkt een soort van kamp waar we met meerdere instructeurs deze jongen het modelvliegen leren. Maar aan de andere kant moet hij ook nog enkele spullen hebben om daarna verder te kunnen genieten van onze hobby. Dus ook sponsors gezocht om die spullen ter beschikking te stellen.
Wie oh wie durft het met mij aan, ik kan dat helaas niet alleen...................
Zijn er modelvliegers/bouwers die willen meewerken aan dit gekke idee en op deze manier deze jongen een plaatsvervangende droom te verwezenlijken door hem te leren modelvliegen en misschien wel de spullen te sponsoren. Ik wil hem wel lessen in een weekend waar dan ook in Nederland, maar mij lijkt een soort van kamp waar we met meerdere instructeurs deze jongen het modelvliegen leren. Maar aan de andere kant moet hij ook nog enkele spullen hebben om daarna verder te kunnen genieten van onze hobby. Dus ook sponsors gezocht om die spullen ter beschikking te stellen.
Wie oh wie durft het met mij aan, ik kan dat helaas niet alleen...................