Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En Ronny de modelhelibouwer, hij bouwt verder.
Dit gaat opnieuw een schitterend project worden... joepie, joepie, joepie...
Wat een kanjer Ronny... Schaal 1/4... Wow...
We zullen de komende dagen eens wat foto's doornemen van Gazelles in militaire uitvoering. Er zijn prachtige foto's van machines die tijdens de Balkanoorlog hebben gevlogen. Misschien kun je je daardoor laten inspireren.
Nog eentje??? ik begin me ook af te vragen of je de lotto hebt gewonnen
Schitterende keuze, mooi toestel
Maar; de franse camo versie zou ik niet maken, mijn Ecureuil heeft dat schema, en het is écht camo, ge ziet'm moeilijk vliegen op sommige momenten..het is maar een tip hé
WTF (What the Fuck) 2 turbine modellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goe bezig daar in limburg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat gaat er weer veel moois staan op de bouwdag.
succes hiermee dit zijn idd schone projecten.
Wat een geweldige mooie heli gaat dat worden Ron, ik ga je project METEEN volgen,,,,ik vind het een te gekke heli.
Weet je al iets te vertellen over de setup?
De bouw van deze GAZELLE van VARIO gaat niet door , ik ben nog enige tijd bezig aan de LAMA en er zit een andere heli in onze gedachten .
Maar ene mens moet kiezen , dus bij deze is de GAZELLE in het verkoopdraadje voor helicopters TE KOOP aangeboden .
Het gaat dus om de KIT van VARIO incl. met een Fenestron heckrotorunit .
De LAMA wordt op de normale manier verder gebouwd en er komt dan een nieuwe heli in de plaats van de GAZELLE .. ;-)
Heey Ron,,,ik zie dat de Gazelle niet door gaat,,,,ik wil wel ene gokje doen welke heli het straks gaat worden,,,,een EC135 van VARIO met dezelfde kleurenschema als de LAMA?
Ja ja , dat heb je goed gehoord , de bouw van de Gazelle gaat eerstdaags opnieuw beginnen , de kelder gaat de nodige modificaties krijgen zodat we de Gazelle in de eerste plaats volledig kunnen gaan opschuren .
En dan zijn we hier ook weer vertrokken voor een hele lange tijd knutselen .