Beste mensen,
Nu de Ka4 bijna af is wordt het tijd voor een nieuw project. De orientatie lag eerst weer op een oldtimer waarbij ik al tekeningen klaar had liggen voor de Goe-1 Wolf en een Slingsby Sedbergh.
Een meer prestatiegerichte zwever zou echter beter bij mijn vloot passen en de redding is door Harry van Melick gebracht die mij heeft besmet met de Schweizer 2-32.
Een bijzondere een mooie kist met fraaie lijnen.
Deze zal gebouwd worden in schaal 1:3,6
De tekening is van Chris Williams.
Het is een bijzonder model, ik denk niet dat er in Nederland een model al van zal vliegen.
Zoals Harry al aangaf is het een driezetter (!)
De piloot zit voorin en in een bredere stoel erachter kunnen twee volwassenen van gemiddeld postuur plaatsnemen.
Het wordt een volledig houtbouw model, er is geen freesset van dus allemaal handwerk.
De tekeningen heb ik in huis en volgens mij bouwt het lekker weg.
Harry is bezig met een variant met een Epoxy romp en ingedekte schuimvleugels.
Het doel is om jullie middels dit draadje op de hoogte te houden van de vorderingen.
Enkele smaakmakers:
De kist vliegt 1:1 rond met mooie kleurstellingen. Keuze genoeg.
In ieder geval heb ik er zin in.
Groeten, Maarten
Nu de Ka4 bijna af is wordt het tijd voor een nieuw project. De orientatie lag eerst weer op een oldtimer waarbij ik al tekeningen klaar had liggen voor de Goe-1 Wolf en een Slingsby Sedbergh.
Een meer prestatiegerichte zwever zou echter beter bij mijn vloot passen en de redding is door Harry van Melick gebracht die mij heeft besmet met de Schweizer 2-32.
Een bijzondere een mooie kist met fraaie lijnen.
Deze zal gebouwd worden in schaal 1:3,6
De tekening is van Chris Williams.
Het is een bijzonder model, ik denk niet dat er in Nederland een model al van zal vliegen.
Zoals Harry al aangaf is het een driezetter (!)
De piloot zit voorin en in een bredere stoel erachter kunnen twee volwassenen van gemiddeld postuur plaatsnemen.
Het wordt een volledig houtbouw model, er is geen freesset van dus allemaal handwerk.
De tekeningen heb ik in huis en volgens mij bouwt het lekker weg.
Harry is bezig met een variant met een Epoxy romp en ingedekte schuimvleugels.
Het doel is om jullie middels dit draadje op de hoogte te houden van de vorderingen.
Enkele smaakmakers:

De kist vliegt 1:1 rond met mooie kleurstellingen. Keuze genoeg.
In ieder geval heb ik er zin in.
Groeten, Maarten