proline flow-tek met fasmask

Hallo ik heb gister me nieuwe short course kap binnen gekregen de Proline flo-tek. Nu wil ik 4 kleuren gaan gebruiken en wil fasmask gaan gebruiken maar ik wil de kleuren scheiden met een dunne zilveren lijn. Maar hoe kan ik dat het beste doen? ik ga de tekeningen maken aan de buitenkant, moet ik dan voor die lijnen een dikkere stift gebruiken ? want ben bang als ik die lijnen in de kap plak en dan fasmask eroverheen doe dat de mask ook mee gaat.

ik snij deze ook uit de fasmask, als je hier de tijd voor neemt moet dit wel lukken,
ik heb nog niet een tape lijn geplakt aan de binnekant en dan fastmask erover, dit is
geen slecht idee maar ik den kdat het dit moeilijker gaat maken.

Mvg
Vipe

Ja voor mij word dit de eerste keer met fasmask. Ik heb een stuk lexan over gehouden en ga het daarop proberen. Maar ben bang dat de tape meegaat met de mask.

Het makkelijkste is inderdaad om gewoon het dunnen lijntje uit de fasmask te snijden. Er bestaan hiervoor zelfs dubbele snijmesjes waarmee je proper evenwijdige lijntjes kunt snijden (na enige oefening).

Ik heb het ook ooit geprobeerd om de fasmask te gebruiken over dunne tape. Afhankelijk van de tape werkt het als je voorzichtig genoeg bent.

ik heb vandaag eens een poging gedaan om het uit te tekenen maar heb niet echt een vaste hand om mooie rechte lijnen te tekenen :p Nu zit ik te denken om op de kap de dunne tape te plakken om zo aan de binnenkant de lijnen te volgen.

Back