Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zeg WdeW, zijn er ook zonder magnetenEen balancer kopen met magneten.
Zeg WdeW, zijn er ook zonder magneten? Maar het balanceren blijft een "dirty job", dus laat maar over aan de professional die beschikt over mondmasker en andere benodigdheden om zichzelf en de omgeving te beschermen.
Hè, wat sneu.Google is je beste vriend.
Hè, wat sneu.
Volgens mij gaat het hier om een scheepsschroef. Vraag me af of dit bij iedereen duidelijk is.
Ik weet niet of die op dezelfde manier te balanceren is als een vliegtuigpropeller......
In het speedboot-subforum zul je niet veel brons-props aantreffen. In het verleden waren Octura-props populair... die zijn gemaakt van BeCu-legering (Beryllium Koper). BeCu-stofdeeltjes wil je niet in je lichaam. Tegenwoordig zijn gehard-aluminium props populair, gebalanceerd en scherp uit de verpakking, RTR. Staal-props zijn ook scherp en gebalanceerd te koop (drprops.torgg), RTR.Scheepsschroef is brons? Is dat zelf wel te balanceren?
Ga je ook een speedbootje bouwen, WdeW?Wat dom, dat ik dat niet uit mezelf wist.
... en anders opsturen naar ModelMarineSupplies in de UK. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Typisch een klusje om uit te besteden.