prop saver typhoon 6/3d

Ik heb voor me shocky een typhoon 6/3d,ik zoek me helemaal lam maar kan geen propsaver vinden voor dat type motor/as

Asdikte : 3.17mm

Is er wel een propsaver voor te krijgen ?
Of als iemand andere ideeen heeft ook goed.

Ook nog een vraagje voor de motor bevestiging : Kan je de motor gewoon op het kruis "plakken" met motor mount van RBC kits of kan je hem beter in de neus zetten (beetje depron wegsnijden) ?

Alvast bedankt.

www.aircraft-world.com >products >propellors >prop adapters:

AC-ADAPWOBB-32

Click for Details
NEW! 3D Wobbly ADAPTER - PROPSAVER For GWS and APC SLOWFLYER props - fits 3.2mm shafts - 1 O-RING included

US$3.60

Hey renee,

uitboren van een te kleine kan natuurlijk ook ;)

of zelf een draaien wanneer daar mogelijkheid tot is..
Aircraft-world heeft ook alle maten wel in hun programma zoals Koen zegt..

groeten Vip-er

Ik heb even gebeld met Quartel Pijnakker maar die wisten niet eens waar ik het over had....Bij Muco Amsterdam zelfde verhaal.

Pfffff.....wat een gedoe....ik denk dat ik dan maar bij aircraft-world.com even die adaptor bestel....zag er mooi uit voor niet te veel.
Ik was vergeten te vertellen dat het voor Apc props is,dus gws zal wel niet 100% passen (denk ik)

En het uitboren van een te kleine...zeker een goed idee ! alleen het probleem is dat overal waar ik kijk ze er nog nooit van gehoord hebben, dus wordt het toch bestellen in het buitenland.

Is het trouwens wel de moeite om 1 zo een dingetje te bestellen bij aircraft-world.com ? of is er een minimale afname ?

Ik vind het jammer dat dit soort dingen in nederland zo slecht vertegenwoordigd is.
Wil je een onderdeel/hulpstuk voor een 15 cc 4takt...geen probleem ! overal te verkrijgen.
Een onderdeel voor een klein electro motortje is gewoon nergens te krijgen :evil:

Maarja...misschien komt dat nog.

Iniedergeval enorm bedankt voor de reacties !!

Die van ACW is voor zowel GWS als APC slowfly, van aluminium, klein, licht en goed (GWS prop past direct, voor APC Slowfly moet je zo'n bij deze prop meegeleverde plastic ring in prop duwen om hem passend te maken)
Bestellen: kies als shipping method "parcel post" (is $2,50), binnen week in huis :D

Nou vorige week donderdag toch maar bij aircraft-world.com even de adapter besteld... en meteen even twee 8*3,8 props en een servo.
Afgelopen dindsdag was het in de middag bezorgd.... en dat voor 2.50 $ en zo snel !!

Ik sta er echt van te kijken 8O

En die 3.2mm adaptor past perfect op de 3.17mm as, geen speling.

Bedankt voor de tips !!

Waarom hebben jullie allemaal je spullen zo snel van Aircraft-world?
Ik zit nog steeds te wachten op de order van 1 oktober :|

Groeten,
Marcel

Marcel,

Dit was me eerste bestelling bij aircraftworld, vond het een beetje eng maar gezien de goede recenties die ik allemaal las toch maar gedaan.
Ik had niet verwacht dat het met een paar dagen binnen was.

Maar is je bestelling wel goed gegaan ?? of heb je iets exotisch besteld wat niet op voorraad is/was ?

Dit stond ook bij de bevestigingsmail van AW:

(Residents of all other countries)
The "Small Packet" Parcel Post service (from $2.50) is reliable and
usually quick, but there is the POTENTIAL that you will have to wait 6
weeks or more due to slow customs clearance. Virtually all packages
eventually arrive, but yours could take months in the worst case. THERE
IS NOTHING WE CAN DO IF YOUR PARCEL POST PACKAGE IS LATE! THERE IS NO
INSURANCE FOR PARCEL POST SHIPPING METHOD OUTSIDE USA and AUSTRALIA.

HMMM.... nog maar even geduld hebben denk ik...

Ik heb nu zo'n 40 keer bij ACW besteld, 39 keer binnen week geleverd, 1 keer duurde het 2,5 week. Die ene keer had ik de pech dat ik douanekosten moest betalen.
ACW: goed spul, goede prijzen, snel, 1 van mijn favoriete webwinkels :D

Koen,

Mede dankzij jouw nu ook 1 van mijn favoriete webwinkels :yes:
Als ik daar sommige prijzen zie voel ik me flink gena.... hier !
(2,40 $ voor een 8*3,8 ipv 9 euro hier :evil: )

Back