Protech Nitro.12 tuned version Voor en achterasprobleem

Mijn probleem is dat als ik gas geef de aandrijfwielen die de achterassen doen draaien sneller gaan (slippen) Ik zie nergens iets om de aan te draaien (zie rode pijl gemarkeerd) Ik moet dus met beetjes gas geven zodat de wagen op snelheid komt.
Hoe kunnen we dit verhelpen.
Ik heb ook een volledig bouwplan moest iemand mij erom vragen dan zet ik dit bij de foto's.
full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik zo kijk lijkt het dat je een kogeldiff hebt. Als je de dogbone eruit haalt zal je dan in de as van het diff een schroef zien zitten waarmee je de diff kunt instellen.

Probleem opgelost

Bedankt Roelof inderdaad zat er een fijn schroefje in de as waar de dogbone inzit en met een inbusje heb ik het vijsje vast gezet.
Probleem opgelost waarvoor mijn oprechte dank.

Willem

Je moet hem niet vast zetten maar dusdanig aandraaien dat je diff nog soepel werkt en geen slip kent.

Welke super lijm kan ik gebruiken

Hallo,

Ik heb een Protech wagen en na een crash is een draagarm waar de schokbrekers opzitten (bovenkant) gebroken.
Van welk soort plastiek of kunststof is de Protech gemaakt en welke lijm of component kan ik gebruiken die zeer sterk is na uitharding.
De stukjes passen nog goed in elkaar dus de breuklijn is intakt.
Ik dacht aan Bison industrie sec lijm maar zijn er mss betere.
Een info is welkom.
Ook alvast bedankt aan Roelof voor de info.

Willem

Hallo Willem,

Ik boor altijd een klein gaatje in de afgebroken delen, en doe er een spijkertje (natuurlijk zonder kop) in. Ik boor altijd een gaatje waar het spijkertje zeer strak ingaat, daarna spijkertje gloeiend heet maken en in de gaatjes drukken als ze bijna bij mekaar zijn gebruik ik een beetje secondelijm, werkt perfect. Maar weet natuurlijk niet of dat bij jou model een optie is. En het boren komt bestwel precies.

Back