25 jaar bouw en vlieg ervaring.
Goedkoop is meestal duurkoop .vooral voor beginners
Mvg Johan
Goedkoop is meestal duurkoop .vooral voor beginners
Mvg Johan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi,
het is een bouwhandleiding maar er staan ook wel wat tips en zo in. Ik vond hem hier:
http://www.rcfun.dk/product.asp?product=4815 bij dokument(er). Hij is ook in het Nederlands.
Kun je eens een foto van de propellor en de eventuele meenemer posten? Het kan zijn dat een klein gaatje prikken in de meenemer de truc al doet! Zo werkt het toch bij de EZ*. 't Is een kwestie van de lucht die je samendrukt bij het monteren van de prop te laten ontsnappen.
Gelukkig, maar nou om op het onderwerp van die proppellor terug te komen. Ik wil hem wel vastlijmen, maar ik krijg hem er maar half opgeduwd! Als ik dan al ga lijmen, dan gaat het vast niet goed, hij moet er volgens mij eerst helemaal op, hoe krijg ik die, zonder dat de motor kapot gaat, er weer op?
Hallo allemaal,
Sinds 18 december :bday: heb ik een Protech Skyraider.. Gekocht bij www.eheli.be! Dit vliegtuig is een kopie van de easystar met dezelfde vliegeigenschappen. Omdat de easystar zo goed verkocht, wilde andere dit namaken. Zo'n nagemaakte easystar is dus de Skyraider van het merk Protech. Ik zou voor dit vliegtuig gaan, i.p.v. de easystar, want dit vliegtuig heeft precies dezelfde eigenschappen, alleen nog 3 pluspunten meer, en dat zijn:
* Rolroeren, voor rugvluchten etc.
* Simulator, de afstandsbediening is aan de computer te koppelen
* 129,- euro RTF op Welkom bij eHeli.nl (Easystar RTF 190,- euro)
Dit even over het vliegtuig, maar nu nog een paar vraagjes, die hopelijk snel beantwoord kunnen worden:
* Is er een andere accu te verkrijgen voor dit vliegtuig? Ik heb nou een lipo 1000mAh 7.4 volt accu, ik wil graag een langere vliegtijd?
* Mijn accu (zie hierboven) is ingedeukt in de voorkant, wat kan hiervan de oorzaak zijn?
* Weet iemand misschien nog een beter landingsgestel voor dit toestel, hij zakt er zo door heen!:-(
Spanwijdte 1,30 m.
Meer foto's op mijn website: Modelvliegen
Groeten Han