protech truggy nitro

hallo ik heb een protech truggy gehad nu heeft hij een probleem hij start en loopt goed alleen als ik gas geef rijdt hij niet en met de banden in de lucht terwijl de motor erg veel toeren draait er is een keer mee naar een winkel geweest maar die hebben gezegt dat het over was ik zelf geloof dit niet wat is nu het slimst om te doen?

Dit soort auto's zijn vrijwel altijd te repareren. Je kan de bouw-handleiding opsnorren (google?) en a.d.h.v. deze handleiding de auto repareren.
Defecte onderdelen zijn te bestellen doordat zij in een handleiding zijn genummerd, via dat nummer (plus merk & type auto) kan vrijwel elke modelbouwshop dat onderdeel aan je leveren.

bedankt voor de reactie ik heb geen enkel idee welke het is dit is ook mijn eerste rc auto dus misschien heeft iemand hier op het forum dezelfde hier zijn een paar fotos

CIMG4352.jpg

CIMG4353.jpg

CIMG4354.jpg

tips zijn zeker welkom!!

Ik neem aan dat je nog wel een luchtfilter gaat plaatsen voordat je gaat rijden? Want die ontbreekt nu namelijk.

M.v.g. Mark

Kijk even of je motorblokje toevallig niet verschoven is, dat wil nog wel eens gebeuren heb ik zelf ook net gehad. Hierdoor kan het zijn dat de tandwielen elkaar niet meer raken.

Succes

hoi heb juist dezelfde truggy en de tandwielen zijn versleten heeft er iemand of weet er iemand waar ik deze kan vinden ? ben namelijk al naar verschillende winkels geweest en niemand heeft wa liggen
mvg thomas

Protech bestaat al een tijdje niet meer maar op Ebay en zo is best nog wel wat te vinden. Als je artikelnummers hebt is het makkelijker zoeken naar de onderdelen.

spijtig genoeg heb ik geen artikelnummer heb deze gekregen van mijn schoonvader in een gewone bruine doos
toch bedankt
mvg thomas

Back