Protech Ultrex Evo

Beste forumleden,

Ik heb een Protech Ultrex Evo gekocht. Zijn hier veel onderderdelen voor te verkrijgen? Degene waar ik hem van heb gekocht heeft hem al 3 tankjes laten inlopen, en ik ga dat dus verder afmaken.
Vraagje: Is het normaal dat je de bandjes (heel makkelijk!) kan indrukken tot op de velg? Of ben ik toe aan nieuwe banden, omdat ze misschien al een paar jaar oud zijn? Verder is de buggy echt in topstaat, nog geen 10 meter gereden in totaal en ziet er tiptop uit.

Mvg Leendert

Bandjes kan je indrukken ja en gelukkig ben je ook niet afhankelijk van Protech, dit is een standaard velgmaat voor de 1:8 buggy.
Maar ook al zou Protech up and running zijn.. de Ultrex is al ruim 8 jaar oud dus kent het geen ondersteuning....

Overigens wat naar mijn weten Protech over gegaan in Pro Models:
PRO MODELS DISTRIBUTION

Is deze auto nog wel wat, of heb je er niet zoveel aan? Hij is echt nog in nieuwstaat! Onderdelen zoals gloeiplugjes en dergelijke zijn toch ook universeel?

Bandjes kan je indrukken ja en gelukkig ben je ook niet afhankelijk van Protech, dit is een standaard velgmaat voor de 1:8 buggy.
Maar ook al zou Protech up and running zijn.. de Ultrex is al ruim 8 jaar oud dus kent het geen ondersteuning....

Overigens wat naar mijn weten Protech over gegaan in Pro Models:
PRO MODELS DISTRIBUTION

Pro Models was al altijd de hoofdfirma, Protech is/was gewoon één van de merknamen die Pro Models verdeeld/de, zoals RC Plus, Ishima, Yes, en...maar als je het een beetje volgt blijft er niet lang een merknaam leven....Yes is bv RC plus geworden...dezelfde laders alleen een ander label, enz...

Is deze auto nog wel wat, of heb je er niet zoveel aan? Hij is echt nog in nieuwstaat! Onderdelen zoals gloeiplugjes en dergelijke zijn toch ook universeel?

Ik zou hem zo snel mogelijk verkopen aan iemand..een gloeiplug is geen probleem, maar als je een tandwiel of ophanging arm stuk hebt is je auto plots onverkoopbaar wegens niet te herstellen...

Ik heb een jaar of 2 een ultrex gehad en vond het geen zo'n deftig ding, al ben ik verre van een pro. De ddiffs vlogen er door (kun je toen nog nieuw kopen, nu dus niet meer denk ik). En alles was net iets te slap om goed te zijn: alu, tank, remmen,... Ik vond en vind de looks heel leuk, maar was blij dat hij verkocht was. Als hij nog in zo'n goeie staat is, zou ik hem nu ook nog wzg doen en er wat anders voor kopen.
Ik heb achteraf toen nog een protech enigma gekocht die duidelijk veel beter was. Rij er nog altijd (soms) mee. Halve auto's kopen voor onderdelen is de cheap trick. Want inderdaad niet veel interesse voor anders.

Back