Zal hier later een klein verslagje posten van de protos met de mini stabi. De orginele ombouwkit van MSH zelf zit al erop.
Update 1, setup:
plastic protos, MSH FBL ombouw(fastlad).
Align 425D, stock tail blaadjes.
ESC: Jazz 55A
Servo's: 3*510's, staart 520 allen van Align.(swash op 16mm, staart kortste gaatje)
MSH stock motor, CC pro bec.
Gyro: Mini Vbar
Normal:2500, idle1:2680, idle2:2800
Door drukte nog niet toegekomen aan de foto's. Hoop vanavond er wat meer tijd voor te hebben.
De standaard MSH stabi file is een leuk uitgangspunt. Vooral de staartgain moest ik flink omlaag draaien.
Update2:
Foto's blijf ik nog schuldig. Vbar file staat nu wel op stabi forum!
Nu wat meer kunnen vliegen met de protos, na de logo600 de nr 2 van alle heli's die ik tot nu toe gevlogen heb. Initiele pop is ontzettend lekker! Qua gevoel lijkt het een beetje op de overstap van een 600 met 6S naar eentje met 10S en halve kilo lichter maar dan op een 500(die al flink wat power hebben en aardig licht zijn). De heli vliegt onzettend licht en soepel. Voor wat ruimer vliegen met wind is een wat zwaardere accu wellicht handig maar de huidige setup is ideaal voor 3D oefenwerk. Valt eigenlijk niet te vergelijken met de 450 pro (met mini v).
Update 1, setup:
plastic protos, MSH FBL ombouw(fastlad).
Align 425D, stock tail blaadjes.
ESC: Jazz 55A
Servo's: 3*510's, staart 520 allen van Align.(swash op 16mm, staart kortste gaatje)
MSH stock motor, CC pro bec.
Gyro: Mini Vbar
Normal:2500, idle1:2680, idle2:2800
Door drukte nog niet toegekomen aan de foto's. Hoop vanavond er wat meer tijd voor te hebben.
De standaard MSH stabi file is een leuk uitgangspunt. Vooral de staartgain moest ik flink omlaag draaien.
Update2:
Foto's blijf ik nog schuldig. Vbar file staat nu wel op stabi forum!
Nu wat meer kunnen vliegen met de protos, na de logo600 de nr 2 van alle heli's die ik tot nu toe gevlogen heb. Initiele pop is ontzettend lekker! Qua gevoel lijkt het een beetje op de overstap van een 600 met 6S naar eentje met 10S en halve kilo lichter maar dan op een 500(die al flink wat power hebben en aardig licht zijn). De heli vliegt onzettend licht en soepel. Voor wat ruimer vliegen met wind is een wat zwaardere accu wellicht handig maar de huidige setup is ideaal voor 3D oefenwerk. Valt eigenlijk niet te vergelijken met de 450 pro (met mini v).
Laatst bewerkt door een moderator: