pulsjet

ik ben op zoek naar een adres waar ik een pulsjet aan kan schaffen

iemand enig idee waar ik hier een dealer van kan vinden?
ik weet dat er ergens in duitsland een commerciel verkoper zit , maar vind hem nergens......

alvast bedankt

Hier heb ik mijne vandaan:
HOME PAGE

Ik heb de Z23, als je die ook koopt kunnen we misschien informatie en ervaringen wisselen. Deze pijp is ook relatief goedkoop. Maar vooral betrouwbaar, deze pijp heeft geen pomp nodig.

Je kunt bellen met Elio Zanin maar hij kan niet zo heel goed engels, en z´n vrouw nog minder. Faxen werkt t beste.

Hier nog 1 van onze eerste starts. Ik ben zelf nog op zoek naar de beste brandstof voor de meeste stuwdruk. We hebben tot nu toe alleen euro95 en petroleum gebruikt.

Hier een filmpje van een van de eerste starts.

[media=youtube]HjmtbRAH9yc[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
pulsejet te koop

Beste Serge,

Ik heb een pulsejet te koop. Deze is gebouwd door Jean Quadvlieg. Compleet met pomp en elektronica. Eventueel ook met scout. Zeer goed vliegend. Mocht je interesse hebben, mijn nummer is 0031 (0)412 65 14 37 of 0031 6 45 47 88 45.

Groeten,

Leonce

ik weet dat ik bij ons in Weert ook geen toestemming ervoor krijg.
is ook geen bedoeling om iedere week op zondag middag hiermee rondjes te gaan vliegen.

in Duitsland heb ik een aantal mogelijkheden om te gaan oefenen en te leren kennen en verder zou het voor op shows zijn.

heb net even gebeld met de VML. In belgie zijn dezelfde ontheffingsregelingen van toepassing als in Nederland tijdens evenementen

ja dat weet ik , maar heb een 2tal plaatsen waar ik kan komen en waar ze voor deze weekenden ontheffing willen vragen. komen dan ook een aantal anderen.....

Back