Over wel/geen pult is al veel geschreven. Mijn verhaal; begonnen zonder pult, geen probleem totdat iemand mij een keer het advies gaf om het te proberen. Voor mijn gevoel vloog ik er mooier mee, anderen vonden dat ook. Later (2 jaar geleden ongeveer) ben ik er toch maar helemaal vanaf gestapt, het gevoel is directer en ik vind het zo'n maf gezicht om met dat dienblad voor me te staan vliegen. Ik zag zelf ook niet dat ik slechter vloog met de zender gewoon in de hand. Vanuit mij persoonlijk denk ik dat het weinig voordelen heeft, maar wel/geen pult is 100% persoonsafhankelijk en daardoor kan niemand behalve jijzelf inschatten of het nut heeft...
En zeg nou zelf, Derk is toch het levende voorbeeld dat een pult echt niet nodig is, het is de piloot zelf die bepaalt of er mooi gevlogen wordt :lol: Trouwens, Derk niet alleen, de echte internationale toppiloten vliegen toch ook gewoon met het zendertje in de hand?
Grt.
En zeg nou zelf, Derk is toch het levende voorbeeld dat een pult echt niet nodig is, het is de piloot zelf die bepaalt of er mooi gevlogen wordt :lol: Trouwens, Derk niet alleen, de echte internationale toppiloten vliegen toch ook gewoon met het zendertje in de hand?
Grt.