Ik was al een tijdje van plan om een zenderpult te maken. 
Nu gaat t ook werkelijk van start.
Ben van plan om elke stap te fotograferen en een beschrijving toe te voegen zodat meerdere mensen er misschien gebruik van kunnen maken.
Ik weet dat er al een paar verslagen hier op het mbf staan, maar bij vele zijn de afbeeldingen al verwijderd en dan heb je eigenlijk maar weinig informatie.
Ik heb toch nu toe dit bij de bouwmarkt gehaald:
- 1 meter bij 26 cm plaat triplex van 6 mm dik
- 1 meter aluminium buis met een diameter van 1 cm.
- 12 ringetjes
Totale kosten zijn €4,30
Welke schroeven ik zal gebruiken moet ik nog even bekijken.
Hiervan zou ik de complete pult moeten kunnen maken.
Als ik alle onderdelen heb gemaakt, wil ik het triplex beplakken met carbonfolie om hem een mooi uiterlijk te geven.
Tot nu het ontwerp met potlood op het triplex getekend en binnenkort met een handzaag/ elektrische figuurzaag uitzagen.
Fotos volgen!

Nu gaat t ook werkelijk van start.
Ben van plan om elke stap te fotograferen en een beschrijving toe te voegen zodat meerdere mensen er misschien gebruik van kunnen maken.
Ik weet dat er al een paar verslagen hier op het mbf staan, maar bij vele zijn de afbeeldingen al verwijderd en dan heb je eigenlijk maar weinig informatie.
Ik heb toch nu toe dit bij de bouwmarkt gehaald:
- 1 meter bij 26 cm plaat triplex van 6 mm dik
- 1 meter aluminium buis met een diameter van 1 cm.
- 12 ringetjes
Totale kosten zijn €4,30

Welke schroeven ik zal gebruiken moet ik nog even bekijken.
Hiervan zou ik de complete pult moeten kunnen maken.
Als ik alle onderdelen heb gemaakt, wil ik het triplex beplakken met carbonfolie om hem een mooi uiterlijk te geven.
Tot nu het ontwerp met potlood op het triplex getekend en binnenkort met een handzaag/ elektrische figuurzaag uitzagen.
Fotos volgen!