PV0140 Tail drive gear set - FOTO~S

Was ik weer heb die nieuwe Gear Gemonteerd en in het Frame gezet weer Echter De staart buis is nog niet gemonteerd maar heb het idee dat het Zootje nu alweer Zwaar Draait...

Even zorgen dat het beter draait voordat je weer een tailgear sloopt. Anders blijft het duur zijn.

Ja klopt doe nu eerst ook niks ik denk dat het Zware punt nu niet zit in de haakse overbrenging.
Maar in de Vlakke overbrenging als ik de Bouten Van de Gear casing niet aandraai Gaat hij wel soepel Maar zo Draa ik alle boutjes aan Draai Gaat het zwaar lopen

Heb net even een vlucht gemaakt.
het Draait maar denk dat er toch nog iets mis zit bij dat apparaat.. Als ik Goed kijk zit de Rechte vertanding ----->
s_3484.jpg

Scheef op de Tail drive gear
s_3512.jpg

en bij mijn weten is dit iets wat ik niet af Stellen kan?

Wat me in Roden op viel was dat het een TS-90 was of dat je onderdelen er van op had zitten.
De pitchbrug was namelijk van dat gietijzer achtige materiaal.
Misschien is er een mismatch met TS-90 en Raptor onderdelen?

Je gaf al aan dat de sectie stroef werd door het aandraaien van de schroeven.
Misschien eens de Tailboom bracket PV0158 eens vervangen.

b_3761.jpg

Heb nou een paar vluchten gemaakt en de tandwielen zijn nog steeds heel !
Maar nu heb ik het volgende probleem bij een lagehover En laag Rpm gaat alles prima Staart is dan supper strak en stil Maar als ik mijn rpm verhoog word hij erg nerveus.
En Swiept soms naar links en Rechts zo`n 10 Cm Heb nu echt alles al geprobeert op electronies gebied maar dit probleem blijft bestaan Dus denk toch echt dat er nog steeds iets fout zit in het apparaat...

Je vertelde dat de staartaansturing stroef liep.
Die hoort supersoepel te lopen. Dat moet je dus eerst bereiken.

Back