Pylonrace Wedstrijd MVA Almere

Komende Zaterdag vliegen we 3e wedstrijd in het NK.

Er wordt gevlogen met (e)quikie, EF1, E2K en Club-20.

Bij de MVA zijn helaas maar weinig hulptroepen beschikbaar, dus we moeten ons weer zo veel mogelijk zelf helpen, dat geld ook voor de BBQ helaas.

Na de wedstrijd is het mogelijk on te BBQen, wel zo gezellig, echter we moeten zelf voor het vlees zorgen, ik zorg wel voor een of 2 BBQ's.
Een biertje is wel beschikbaar.
Overnachten in een tentje is ook mogelijk als je niet meer naar huis kan rijden.

Je kunt je op de site voor 2 klasses aanmelden, Dus als je alleen quickie vliegt ben je daarnaast helper voor de andere klasse.

Er wordt met quickie en EF1 samen gevlogen en ook met Clu20 en E2K.

Dus nu nog even zo snel mogelijk inschrijven op de site, dan maken we er weer een mooi evenement van (schrijf je dan gelijk ook even in voor de wedstrijd op de peel).

Tot zaterdag Wubbo.

.

Het was weer een prachtige wedstrijd, jammer van de crashes.
Leuk dat er een paar E2k's waren. Het racen met E2k's is spannend. Ze gaan hard en vliegen strak.
Op naar de Peel.

Op de Peel vliegen we F3D en (E)Q-500, als er veel interesse is om E2K te vliegen moeten we kijken of we dat in kunnen lassen.
Om ergens anders nog een wedstrijd in te lassen lijkt mij erg moeilijk, omdat je al snel met een te kort aan helpers zit.

Maar het vliegen met E2K is wel erg leuk (meestal).

Ha, ja ik vond het vliegen met E2K ook fun. En die dingen gaan inderdaad nog erg hard als je het vergelijkt met de club20 tijden. Dat gaat natuurlijk wel wat sneller, maar E2K is zeker de moeite waard.
Misschien moet ik ook maar E-Quickie gaan doen?

Peet

Heb nog een paar filmpjes op de Youtube gezet :D:

Have fun.

Groeten,
Peet

[URL="
2011: Leo vs. Nico: "The throw"[/URL]
[URL="
2011: Wubbo, Robbert, Nico[/URL]
[URL="
2011: Peter, Nico, Joris[/URL]
[URL="
2011" Wubbo, Joris in "Close encounters"[/URL]
[URL="
2011: Robbert, Nico, Wubbo (2)[/URL]
[URL="
2011: Robbert, Wubbo, Nico[/URL]
[URL="
2011: Bert, Peter en Martijn in "Stoat mien ontvanger wel an?"[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Peet elektro quickie? is het verschil nu al niet groot genoeg?

Wel erg leuke filmpjes.

Beetje trainen joh peet! je kist ging hard zat!!
Of wil je zeker zijn van een minimaal een 3e plaats bij gebrek aan meer deelnemers in de E-q500:P

Wel leuke filmpjes trouwens weer! Was wel ff een pijnlijk moment dat me ontvanger niet aan stond...... maarjah kan gebeuren. Schade viel mee met alleen een servo tasndwieltje en een prop!

Groeten uit de Franse Alpen!!

Beetje trainen joh peet! je kist ging hard zat!!
Of wil je zeker zijn van een minimaal een 3e plaats bij gebrek aan meer deelnemers in de E-q500:P

Wel leuke filmpjes trouwens weer! Was wel ff een pijnlijk moment dat me ontvanger niet aan stond...... maarjah kan gebeuren. Schade viel mee met alleen een servo tasndwieltje en een prop!

Ik blijf gewoon Q500 brandstof vliegen, kan ik me tenminste blijven stukbijten op jou tijden:) zo' machochist ben ik nu ook wel weer. En dus nee: ik ga niet voor een gegarandeerde 3de plek haha...

Overigens: als ik genoeg fimpjes heb zal ik nog een compilatie maken van crash en bloopers. Zeker weten dat jou filmpje er tussen zit.

Peet

Volgende lading filmpjes overigens in full HD, net een nieuw cammetje gekocht voor het robuustere gooi en smijtwerk :D

Back