Bedankt voor alle reactie’s

De onderkant van de boot is inderdaad groen van kleur, niet omdat de zwarte verf op was maar omdat hij zo ontworpen is.
De ontwerpers van de boot hadden in de eerste instantie de boot helemaal groen gemaakt, hier een artwork plaatje van het ontwerp,
Denk dat ze later voor zwart hebben gekozen omdat de boot anders een teveel op een militair vaartuig ging lijken.
De groene kleur komt trouwens ook nog terug in het kuipstoeltje, hier een plaatje van de boot in het Bondmuseum in Engeland.
Q zegt inderdaad dat de boot nog niet klaar is, maar hij doelde op de panelen die ontbreken aan de zijkanten van de boot,
Voor de spray rails (weer wat geleerd

) ga ik dan gebruik maken van driehoek profielen, ik maak ze wel van hout omdat ik zoveel mogelijk met hout wil werken voor dit model.
Zojuist op de site gekeken voor de jet aandrijving, ziet er zeer aantrekkelijk uit, de prijs valt ook mee te leven. Ik heb nog aantal standaard servo’s liggen die ik voor m’n auto’s gebruik, weet alleen niet of ze geschikt zijn voor de boot.
Ik heb ook nog een regelaar liggen, ook deze word normaal gesproken gebruikt in auto’s, er zit een voor en achteruit op.
Denk dat ik vandaag of morgen klaar ben met de romp, daarna ga ik me focussen op het dek.