Nou, zojuist wat spullen gehaald bij de lokale modelbouwzaak, ben 58,75 euro lichter :bad-words: (ik heb het helemaal gehad met die achterlijke prijzen in Nederland)
En de rubbers voor de servostangen zijn ook nog eens veel te groot, de alu buisjes zijn 6mm en de rubbers zijn 10mm. Maar goed, ik hak er wel een stukje vanaf zodat ze wel passen met een tie-wrap.
Welkom in het motorcompartiment :-D, de gaten die achter 007 zitten (voor de armbewegingen) ga ik wat kleiner maken dmv een 6mm alu buisje waar de stangen van de stuurservo doorheen geleid kunnen worden. De motor wil ik vóór de spant plaatsen (zie pijltjes), moet wel even dat stukje van de kiel weghalen zodat ik een vlakke bodem krijg voor de motorophanging.
In het voorbeeld van de Jet beschrijving staat de motor vrij dicht (met één koppeling) op de propas, ik denk dat dat voor mij niet gaat lukken omdat dan de diameter van de motor (inclusief koeling) beperkt is tot ongeveer 36mm.
Als ik de motor vóór de spant plaats (bij de pijltjes) dan heb ik meer ruimte/diepte voor een dikkere diameter.
Kan het kwaad als ik de propas verleng met twee koppelingen en een verlengstuk in het midden, of moet de motor zo dicht mogelijk bij de propas staan :?: