Q indoor Delft

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door Niek, 7 jun 2005.

  1. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Zo te lezen kom je niet meer, dus zul ook geen last meer hebben van die waterbak. Waarom dan toch proberen om hier op het forum er stemming over te maken :roll: ?

    Zulke dingen bespreek je natuurlijk met elkaar in Delft en niet hier op het forum. Het is onzin om te beweren, dat je dan een groter publiek bereikt, want dit gaat uitsluitend de deelnemers aan. In principe wordt de hal in Delft gehuurd voor micro-heli's, dus dat er dan ook gevlogen mag worden is mooi meegenomen. Wees blij met die mogelijkheid!
     
  2. bier-Ton-

    bier-Ton-

    Lid geworden:
    11 feb 2007
    Berichten:
    221
    Locatie:
    Haarlemmermeer
    Om van het gezeur "geld en andere obstakels" af te zijn gewoon entree heffen vanaf een bepaalde leeftijd i.p.v. "vlieggeld".(doen ze bij de Efteling ook)
    Ook voor het betalen van entree, éérst even op een bord wijzen waar de gedragscode staan.

    Zou het echt zo moeten??
    Ik hoop het niet, Laat Hannesie doen waar hij goed in is, het voor ons verzorgen van een indoor vliegveld waar je altijd meer ruimte hebt dan je woonkamer :D
     
  3. imre43

    imre43

    Lid geworden:
    21 jan 2006
    Berichten:
    420
    Locatie:
    vlaardingen
    Het gaat niet om het geld en ook niet om vliegtuigen, het gaat om die bak met water, maar ik zie het al of bijnaa niemand leest dit of ze durven hun meening niet te geven maar dat maakt niets uit maakt het voor mij alleen maar duidelijk.Tuurlijk heb je meer ruimte daar dan in je huis kamer maar als je lekker rond wil vliegen met je heli is het toch wel fijn als die bak er niet is als iets niet helle maal goed gaat .Maar zo als ik al zij het is mij denk ik voor nu wel duidelijk die bak blijft voorloopig wel .En ik wil er nog eve aan toe voegen dat ik hans neergens op af val het was maar een vraag.

    imre
     
  4. bier-Ton-

    bier-Ton-

    Lid geworden:
    11 feb 2007
    Berichten:
    221
    Locatie:
    Haarlemmermeer
    Mischien kan er ook een zeil over de bak heen worden getrokken, als iemand wil badderen met z`n rc eend, heli of plane hup zeil er naasten klaar zeil er over heen.
    Iedereen blij :D :D (hoop ik :? )
     
  5. imre43

    imre43

    Lid geworden:
    21 jan 2006
    Berichten:
    420
    Locatie:
    vlaardingen
    dat is nog niet eens zoon gek iedee bier-ton
     
  6. Murdock

    Murdock

    Lid geworden:
    14 sep 2007
    Berichten:
    255
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    Dat is een goed idee om te voorkomen dat er heli's is die bak belanden. Misschien dan nog een kleine aanpassing in het voorstel van Kees:

    20:00 - 20:45 heli
    20:45 - 21:15 watervliegtuig
    21:15 - 21:45 heli
    21:45 - 22:15 vliegtuig (dekzeil erover)
    22:15 - 22:45 heli

    Iedereen tevreden zo?? :)
     
  7. konyn

    konyn

    Lid geworden:
    15 mei 2007
    Berichten:
    171
    Locatie:
    Den Haag
    Mijn vliegtuigje is afgelopen woensdag ook in de bak terrecht gekomen. Gelukkig was alles nog heel, nadat het gedroogd was. :)
    Wat wel handig zou zijn, is een stok met een grijpertje eraan ofzo, om snel je vliegtuig eruit te vissen. Bij elektronika is het heel belangrijk dat je zo snel mogelijk de stroom eraf haalt en de boel laat drogen.

    Als ik er met mijn vliegtuig ga vliegen, dan neem ik het risico dat mijn vliegtuig in die bak landt. Wat vliegtuigen betreft ben ik nog maar een beginner. Het volgende indoor vliegtuigje wordt toch wat kleiner en wendbaarder (met de electronica bovenop).

    Tsja mijn mening over die bak.
    Ik vind het persoonlijk wel een mooi gezicht om die watervliegtuigen te zien, alleen wel jammer dat er zo weinig mee gevlogen wordt. Ik kom niet om perse te vliegen ofzo, het is ook gewoon gezellig om mede verslaafden te ontmoeten.. en die bak voegt op zich wel wat diepgang toe. :D

    Wat betreft de vliegtijden.. Gewoon een heli en een vliegtuig vliegen, dan maakt het niet uit of het vliegtuigen of heli tijd is. :wink:

    Laten we het dus gewoon gezellig houden, dat is het belangrijkste in mijn opinie.
     
  8. bier-Ton-

    bier-Ton-

    Lid geworden:
    11 feb 2007
    Berichten:
    221
    Locatie:
    Haarlemmermeer
    En mij maakt het ook niet uit of die bak er wel of niet is, ook in de tuin weet ik nog te landen in de drinkbak van de hondjes.
    Maten van de tuin 700 X 1600cm en drinkbak een diameter van circa 20 cm
     
  9. Murdock

    Murdock

    Lid geworden:
    14 sep 2007
    Berichten:
    255
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    Ik stop mijn ontvanger in een ballon, sluit hem goed af en dan is een landing in die bak ook niet meer zo'n probleem.. vliegtuigje is van EPP die overleeft het wel.
     
  10. SilentScope

    SilentScope

    Lid geworden:
    22 apr 2007
    Berichten:
    683
    Locatie:
    Leiderdorp ZH
    volgende week weer?
     
  11. bier-Ton-

    bier-Ton-

    Lid geworden:
    11 feb 2007
    Berichten:
    221
    Locatie:
    Haarlemmermeer
    Even weer in de aandacht brengen.:D
    Is het aanstaande woensdag weer vliegen of badderen? :D :zon:
     
  12. maxxie

    maxxie

    Lid geworden:
    3 mrt 2007
    Berichten:
    177
    Locatie:
    Rotterdam
    Het is al weer twee weken geleden dus ik neem aan weer vliegen en badderen als de bak weer waterdicht is.
     
  13. bier-Ton-

    bier-Ton-

    Lid geworden:
    11 feb 2007
    Berichten:
    221
    Locatie:
    Haarlemmermeer
    Is het morgen weer vliegavond???
     
  14. Yes, de accu's zijn weer geladen. Ik ben er klaar voor. :yes:
     
  15. Fotor

    Fotor Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 sep 2006
    Berichten:
    5.899
    Locatie:
    Hillegom
    Is er toevallig iemand met een SJM400 die naar Delft komt?
     
  16. Maarten2 heeft een SJM-400 en is regelmatig aanwezig. Of hij morgen komt weet ik natuurlijk niet. Stuur hem eens een pb.
     
  17. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    das Charles (beter bekend ook van de almachtige zelfbouw direct drive in eco-8 formaat :) ).
    Heb hem al een mailtje gestuurd of hij komt.
    ga misschien proberen ook langs te hoppen. little blowfish vliegt weer en met ff doorklussen mijn T-Rex misschien ook weer....
     
  18. Maarten2

    Maarten2

    Lid geworden:
    16 apr 2005
    Berichten:
    374
    Locatie:
    Appingedam
    almachtig... haha, jij hebt toch ook wel leuke dingetjes gemaakt Sietse!

    Gisteren niet kunnen komen..probeer de volgende keer wel te gaan. Zou wel leuk zijn een tweede sjm in Delft. Het is allemaal maar trex en trex (bij wijze van spreken dan).

    Charles
     
  19. bier-Ton-

    bier-Ton-

    Lid geworden:
    11 feb 2007
    Berichten:
    221
    Locatie:
    Haarlemmermeer
    Kon weer niet komen, m`n werk zat weer eens dwars maar dat heb je als TDjer.
    Hopelijk meer geluk op de 21ste november :D
     
  20. Fotor

    Fotor Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 sep 2006
    Berichten:
    5.899
    Locatie:
    Hillegom
    Charles, zonde dat je er niet was, ik had graag jouw heli eens goed bekenen. Mijn SJM heeft prima gevlogen. Ik kreeg eerst de staart niet lekker, maar een van de staartrotorbladen bleek los te hangen (werd niet aangestuurd). Na het fixen hiervan alles correct afgesteld, en nu vliegt hij snaarstrak. Geweldig!
    Ik zal er niet vaak bij zijn in Delft, normaal is woensdag mijn volleybalavondje. Nu kon de sjm echter even niet wachten op mooi weer.
     

Deel Deze Pagina