Q robbe san diego?

Hallo, Mdesade316,

Ik heb verder geen ervaringen met de San Diego of de Najade, maar ik stel voor om eens te gaan googlen, of even op youtube te kijken wat ie allemaal kan. Persoonlijk vind ik zelf de San Diego het mooiste.

Jer.

de filmpjes op google heb ik al allemaal gezien en als ik ze vergelijk dan zie ik de vaareigenschappen van de san diego liever dan die van de najade...gelukkig heb ik ondertussen een "bouw"filmpje gezien van de najade en ik moet zeggen, was zwaar teleurgesteld, naakt is het precies een koekendoos die onevenwichtig op z'n romp rust...de san diego is weliswaar smaller maar langer en gaf op het water een betere indruk...ik vergelijk hem dan ook een beetje met de Moonraker van graupner, maar aangezien het vervuilde water in onze omgeving waar ik vaar kan ik moeilijk jets gebruiken...

bedankt voor je reactie....
(filmpjes genoeg op het internet, maar ik vind nog altijd een reactie van een bouwer via dit forum veeeeel interessanter!)

Ik ben in beide wel een beetje teleurgesteld, de san diego is voor mijn doen een beetje te hoekig, en geen mooie ronde afwerkingen, de Najade vind ik zelf wel iets meevallen, maar ook die is niet mooi.

momenteel bouw ik zelf een jacht, helemaal naar mijn eigen smaak, zonder bouwtekeningen. en ik moet zeggen dat me dat heel goed bevalt. wel moet je hier en daar eventjes inspiratie opdoen, maargoed, dat is het leuke eraan ;)

Ik vind beide bootjes trouwens ook wel wat duur als je nagaat wat je ervoor terugkrijgt.

Ik post nog wel even wat foto's van mijn voortgang later deze dag :) Zit op school :(

ok Tazz, khou je posts ind e gaten...heb zelf een romp op de kop kunnen tikken (bestaande van een politieboot) en ga die ombouwen tot mega yacht..ook ik zal foto's posten (ps: Taz das toch geen link naar ECW van vroeger he...hihi)

Zou wel tof zijn als je even wat foto'tjes maakt van jouw voortgang. wel even leuk om te zien ook.
Wat bedoel je met link naar ECW van vroeger? Dat snap k ff nie :p
Groetjes Jeremy.

Back