Q500 2006/2007

laurens zei:
Laurens
Leo
Joris
Bart
Ray????

Rob
Ray
en ikzelf zullen denk ik alleen F3d vliegen

Wubbo Loning, Joep en zijn vader vliegen denk ik wel mee in de Q500
Nando en Robin zullen toch hopenlijk ook wel meevliegen! :D

Martijn

In de F3d klassen zullen meevliegen:

Ray van de Klok
Bert Metkemeijer
Rob Metkemeijer
Andre tesselaar
Robbert v/d bosch
Peter van Doesburg
Martijn van Doesburg
Joep van de Klok
Nico van Zijp
Marcel Huisman

Joep zn kist vliegt niet helemaal recht meer, dus Joep doet niet mee.

GOED nieuws! Martijn en ik hebben vandaag de kist ingevlogen en hij vliegt als een t**t! Nu de motor nog... Eerste vlucht duurde 3 rondjes voordat de motor uitviel, keurig geland...

2e vlucht liep iets minder goed af, een half rondje en toen viel de motor weer uit. Helaas kwam ik toen iets te hard aan waardoor het landingsgestel eraf ligt. Gelukkig heb ik het grotendeels al weer gemaakt, en ik heb toevallig wat breekbouten gevonden die ik er maar op zet. Beetje glassen nog aan de buitenkant en hij komt in de top 3 aanstaande zondag!

Ik ben al de hele week aan het bouwen geweest met de quicky dus het begint al aardig op te schieten. Of ie klaar is zondag? even afwachten nog. Nando schiet ook erg op moet ik zeggen

Ik moet nog de aileron servo(s) en gas-servo erin doen bespannen en wielen aan het landings gestel doen.

Robin moet volgens mij nog alle servos+aanstuuring, de staartdelen erop lijmen en bespannen en een landings gestel maken (of gebruik je die van de four star?).

Ik moet het landingsgestel inderdaad nog maken, maar dat hoeft niet heel veel tijd te kosten. Verder moet het wel lukken denk ik. Je weet het niet!

Mijn landingsgestel is alweer gefixt! Eigelijk moet er nog een glasmatje op maar dat is niet per se nodig.

Ben je er morgen nog Robin? Of zie ik je zondag pas?

Laurens jij neemt zondag het koolstof voor me mee...
Ik zorg er wel voor dat ik mee kan doen!

Robin, Nando

Post anders weer even een foto, ben wel benieuwd ;)

Grt en suc6

As you wish:
Q500-2.jpg

Q500-3.jpg

Ja idd volgende keer vraag ik jou wel of je me wil helpen mn kist bouwen ;-)

Geintje Martijn, onze kist gaat toch harder1

Back