Q500 2006/2007

Ik heb mn pimpin dopspinner ontvangen, gister hobbyin gebeld, vandaag gekregen. Topservice!

Nu kan ik dus met de startmotor starten.

Hoe staat het ondertussen met de Apeldoornse? Ik kan melden dat Joris, Martijn en ik op een geheime locatie weer alle snelheidsrecords hebben gebroken. Joris kreeg het voor elkaar wel DRIE keer dezelfde greppel in te lopen tijdens het vliegen. Hij was ook wel redelijk nat daarna. Na wat modificaties aan de motor en tank loopt hij stukken beter, dus ik zie het wel zitten! Nu nog de ailerons wat spelingsvrijer maken en dan ben ik 100% klaar.

Quicky_29.jpg

Quicky_30.jpg

Quicky_31.jpg

Quicky_32.jpg

Quicky_33.jpg

IJsbrand zei:
Gaaf Robin, ben erg benieuwd of hij zondag mee gaat ;)

Dat de kist meegaat om te vliegen lijkt me zeker maar hoe die er na de wedstrijd uit ziet is natuurlijk de vraag :P
Maar het ziet er weer gelikt uit Robin!
Vandaag ben ik even wezen vliegen met Jorizzz en laurens.
Leuk met 3 Q500's rond scheuren. :D
Helaas loopt mijn motor niet meer zo hard als vroeger maar ik heb net de hele binnenkant even een poetsbeurd gegeven.
Nu alleen nog even een nieuw voorlagertje zien te vinden.

Martijn

Martijn, waar vliegen jullie eigenlijk op het veldje bij opa achter.
Zijn jullie er zaterdag ook? Dan kom ik even kjiken of jullie veel harder gaan dan ik. Of met 4 Q500's rondscheuren.

Wubbo

Mijn Quicky heeft ook gevlogen hoor! Hij vliegt als een scheermes, motor heeft lekker vermogen. Het enige wat ik nu nog heb is dat hij heel fladderig wordt na een beetje lekkere scherpe bocht...
Zou dat te veel uitslag op hoogteroer kunnen zijn?
Vanavond maar eens wat dingen proberen. Maar hij gaat mee!

Robinio zei:
Mijn Quicky heeft ook gevlogen hoor! Hij vliegt als een scheermes, motor heeft lekker vermogen. Het enige wat ik nu nog heb is dat hij heel fladderig wordt na een beetje lekkere scherpe bocht...
Zou dat te veel uitslag op hoogteroer kunnen zijn?
Vanavond maar eens wat dingen proberen. Maar hij gaat mee!
je kan beter een bocht maken met een iets wat grotere radius tijdens het racen zodat je meer snelheid in het model weet te houden.
Als je alle snelheid uit het model trekt zit je vaak in de buurd van overtrekken. Met het gevolg dat je kist niet de gewenste richting op gaat en alle snelheid kwijt is.
Ook voor de motor is het beter om een rondere bocht te maken omdat het motortoerental minder ver terug zal zakken.

Martijn

Als je morgen even wil kijken of het normaal is wat er gebeurd, ik heb zowieso de uitslag al wat verminderd. Liever dat een kenner het even beoordeeld.

Tja, de mijne heeft niet gevlogen maar is wel af... morgen maar eens bekijeken wat er gaat gebeuren.

nando zei:
Tja, de mijne heeft niet gevlogen maar is wel af... morgen maar eens bekijeken wat er gaat gebeuren.

Nouw kijk nando... er zijn dus 2 kansen...... 8O
Of je wint of niet :wink:
En als je niet wint dan WAREN er 2 kansen.....

Back