Q500 wedstrijd winssen!

as zondag 18 Juni zal er bij vliegclub cumulus (winssen) een wedstrijd q500 gehouden worden. :lol: Deze zal naar mijn weten gewoon meetellen voor het NK. verdere informatie en routebeschrijvingen kunnen hier gevonden worden www.rmvc-cumulus.nl laat even weten wie er komen, dan weten we waar we aan toe zijn:P

Zo, de pylon wedstrijd bij cumulus zit er weer op!
Het was een mooie racedag met weinig wind en een prachtig veld :D
We hebben een aantal prachtige races gehad met 3 midairs zonder schade 8) 8)
Er is ook weer getest of een model sterker is dan de pylon door Joep v/d Klokmaar dit bleef na de eerste poging op een stand van 1:1 (pylon stuk en het model is weer klaar voor de bouwplank)
Voortaan moet er maar boven de pylons gevlogen worden :wink:

De uitslag van de voorrondes:

1e Rob metkemeijer
2e Martijn van Doesburg
3e Ray van de Klok

Uitslag na de finale:
1e Martijn van Doesburg
2e Ray van de klok
3e Rob metkemeijer

Groeten Martijn

Er deden 6 deelnemers mee, min 1. mij vader stond zijn model af, na mijn onzachte aanraking met de paal :lol: Het model overleefde de wedstrijd maar het raguurtje niet :oops: 2 kruisjes erbij... maar er werd erg leuk gevlogen de finale was ook EGT een finale, lekker spannend dus.

joepert_pracer zei:
Er deden 6 deelnemers mee, min 1. mij vader stond zijn model af, na mijn onzachte aanraking met de paal :lol: Het model overleefde de wedstrijd maar het raguurtje niet :oops: 2 kruisjes erbij... maar er werd erg leuk gevlogen de finale was ook EGT een finale, lekker spannend dus.

Ben jij ownee...je vader al begonnen met plakken???
1 Juni mag je het in Almere namenlijk weer proberen :D

Nee nog niet begonnen. ik moet mijn eigen kist repareren denk ik zo :wink: 1 juni zijn we er niet bij als het goed, want dan zijn we op vakantie. wel jammer,, er is dan tog ook club20?

Back