Mijn nieuwste vliegtuig: de kleinste telg uit de QQ-familie.
Specs zijn te vinden op Somenzini.com.
Ik ga hem uitrusten met de volgende componenten:
Hacker A30-14L
Hacker X40 PRO-SBEC
APC 14x7E of 13x6.5E (afwachten wat de beste resultaten geeft)
lipo 3s1p 2500mAh
Hitec HS-81MG (2x) en HS-85MG (2x)
Ik heb lang getwijfeld tussen deze QQ Yak en die van EF. De EF Yak 54e ziet er meer als een schaalmodel uit en krijgt zeer goede commentaren op forums, maar ik ben voor de QQ gegaan omwille van volgende zaken:
Een bouwverslag ga ik niet maken, die zijn voldoende te vinden op internet (oa RCU review). De kwaliteit ziet er zeer goed uit, alles perfect (dubbel in plastiek) verpakt. Alle hardware zit netjes verpakt per onderdeel en niet alles dooreen, dit zijn de kleine dingen die het verschil maken. Ik ben pas begonnen met de bouw maar het gaat zeer vlot vooruit, elke stap is zeer goed uitgelegd in de handleiding. Hem vlug afbouwen kan ik niet omdat ik nog moet wachten op mijn servo's en lipo's, dus ik bouw op mijn gemak 8) Eens wat extra tijd nemen om alles zo recht mogelijk proberen te bouwen.
Zijn er nog mensen die ervaringen hebben met dit toestel?
Indien iemand detailfoto's wilt van iets, laat je het maar weten en dan zal ik daarvoor proberen te zorgen.
Specs zijn te vinden op Somenzini.com.
Ik ga hem uitrusten met de volgende componenten:
Hacker A30-14L
Hacker X40 PRO-SBEC
APC 14x7E of 13x6.5E (afwachten wat de beste resultaten geeft)
lipo 3s1p 2500mAh
Hitec HS-81MG (2x) en HS-85MG (2x)
Ik heb lang getwijfeld tussen deze QQ Yak en die van EF. De EF Yak 54e ziet er meer als een schaalmodel uit en krijgt zeer goede commentaren op forums, maar ik ben voor de QQ gegaan omwille van volgende zaken:
De QQ Yak is iets groter (nadeel: iets zwaarder)
De meegeleverde hardware: overal ball-links.
De canope die met een kliksysteem vast zit. (bij de EF Yak 54e durft die in de lucht nog eens los te komen)
Een QQ-vliegtuig, afwachten of het zo goed is als ik overal lees.
Een bouwverslag ga ik niet maken, die zijn voldoende te vinden op internet (oa RCU review). De kwaliteit ziet er zeer goed uit, alles perfect (dubbel in plastiek) verpakt. Alle hardware zit netjes verpakt per onderdeel en niet alles dooreen, dit zijn de kleine dingen die het verschil maken. Ik ben pas begonnen met de bouw maar het gaat zeer vlot vooruit, elke stap is zeer goed uitgelegd in de handleiding. Hem vlug afbouwen kan ik niet omdat ik nog moet wachten op mijn servo's en lipo's, dus ik bouw op mijn gemak 8) Eens wat extra tijd nemen om alles zo recht mogelijk proberen te bouwen.
Zijn er nog mensen die ervaringen hebben met dit toestel?
Indien iemand detailfoto's wilt van iets, laat je het maar weten en dan zal ik daarvoor proberen te zorgen.