Quad 500X, regelaar probleem.

Hallo,

Wie kan mij helpen?

Bij mijn nieuwe Quad 500X van Gaui, gaat één van de vier motoren pas draaien als de zender knuppel op half gas staat, terwijl de andere drie gewoon al draaien bij 10% gas zoals het hoort.

Ik heb de regelaar al reset (set all to default), helaas helpt dit niet.
Wie weet er een oplosing

Gr,
Gert

ik denk dat je je throttle bereik zal moeten instellen terug maar hoe dat ineen zit met dat stabilisatiesysteempje weet ik niet, dat laat ik over aan de experts...

neen ik bedoel dat je de regelaar zelf zijn "gasbereik" moet leren, bij veel regelaars moet je dan 100 % gas geven , dan de regelaar stroom geven en eens hij een bepaalde reeks piepjes het gas terug naar 0% brengen...
maar hoe dat moet met die stabilisatiesysteem weet ik dus niet en voor elke regelaar is de instelling ook anders ...

Heren............
Volgens mij hebben we het nu over het kalibreren van de regelaars toch??
Ik heb een aantal weken geleden alle 4 stuks regelaars van mijn Gaui 500X tegelijk gekalibreerd en dat werkte flawless kan ik zeggen.
Anderen heb ik horen praten over het appart kalibreren van de regelaars, maar in mijn geval ging het ook met alle 4 stuks ineens.
Vr Gr Erwin

Hoi Erwin,

Kalibreren heb ik al diverse keren gedaan zowel enkel als alle vier tegelijk.
Maar helaas het probleem blijft.

Gert

Gert, wanneer je steeds meer gas gaat geven blijft deze 4e motor langzaam draaien of gaat die opeens evenhard als ze broertjes draaien?

Back