Zo zonder verdere info moeilijk te zeggen. Kan vanalles zijn. Kanaal gereversed in je TX, PIDS gereversed in de KK. Compleet foute pids, Niet gecalibreerde ESC's, slechte soldeerverbinding, enz.
Normaal mag je NOOIT props op je quad hebben als je eraan werkt, maar hou de quad eens goed vast met 1 hand op het frame waar de kk zit en geef dan een beetje gas, niet teveel! Roll en pitch de quad dan met je hand. Zo kan je zien of hij juist corrigeerd! Dit kan uiteraard ook zonder props maar vind ik lastiger te zien. Houd de quad dus wel HEEL goed vast. Als je pids gereversed staan zal de quad jou beweging namenlijk versterken en weet je gelijk waarom hij flipt.
Gaat dit wel goed kan je met je andere hand kleine stick inputs geven. Wederom voel je aan de quad of hij de juiste kant opgaat.
Nogmaals!!! Pas op met props op je quad! Kan het niet vaak genoeg zeggen. Eigen risico! Het beste is het te doen zonder props, bijvoorbeeld met de bekende methode door een plakkertje op je motoras te plakken!