quad valt uit

mijn zmr 180 valt soms uit al diverse keren gecrashed daardoor.Hij valt uit en start gelijk weer op.Ik heb er al andere pdb ingezet maar zelfde probleem soms bij de eerste batterij soms pas na 3.Soms 150 meter ver weg en soms 20 meter bij me vandaan.Heb geen idee wat het kan zijn want pdb al vervangen inclusief de draden voor batterij en andere xt60 connector.Iemand enig idee?fc misschien niet goed?

bec esc's.Ik heb wel een keer sluiting gehad en er was toen 1 esc kapot dus misschien dat er toch iets kapot is gegaan in fc want kan aan alle draden trekken draaien bewegen en niks gebeurt er meestal gebeurt het uitvallen ook als ik rustig rechtdoor vlieg dus geen flips of bochten maak.

zou mij sterk lijken, een kortsluiting geeft defecte onderdelen of soms ook niet maar zeer moeilijk om een occasionele fouten te genereren zo. ( het is natuurlijk nooit uitgesloten)

hoeveel bec esc's heb je aangesloten (stroomvoorziening dan) ?
Ben je in de mogelijkheid de FC eens te wisselen om te testen ?

Spijtig dat je om het probleem te zien moet crashen ... :-)

Grtz

alle vier de esc draden zitten op de fc aangesloten.Ik kan de fc uit de zmr 160 halen en die daarin zetten.Ik zal dan gelijk de satellite receiver ook wisselen hopelijk werkt het.

Probleem lijkt opgelost heb 6 batterijen gevlogen en niet een keer uitgevallen.Heb de satellite vervangen.Denk dat er dus 2 problemen waren de receiver en pdb want heb paar keer gezien dat stroom uitviel daarna viel hij alleen nog uit de lucht als ik verder weg was en fpv vloog dus en dat was dus waarschijnlijk de receiver.

Drukte of lag er voorheen iets op je fc? Ik had laatst een soldeerpuntje, van het singnaal van een van min aansluitingen van de escs, die erg scherp was en waarschijnlijk contact of sluiting maakte met de vtx die maar net tussen de fc en topplate paste. Terwijl ik een laagje electra tape boven op de fc deed. Resulteerde bij mij iig in een fc die random uitvalt. Een idee voor andere misschien als ze aan t troubleshooten zijn.

Back