quadcopter kopen

hoi allemaal

ik ben binnenkort jarig. dus ik zit te denken wat ik nou eens zou gaan kopen:D ik zat te denken aan de revell QG550 Quadcopter RTF maar is deze wel goed?of kan ik beter gaan voor een ander merk? ik ben nog een beginner en ik heb wel ervaring met indoor helikopters

alvast bedankt

De Revell is dezelfde als de Hubsan V1.
Vandaar dat ie iets goedkoper is als de Hubsan V2 ;)

De Hubsan V2 heeft echter ledjes op iedere arm, iets wat ik bij de v1 eigenlijk wel miste.

Dat durf ik niet te zeggen, heb de V2 nog niet in het echt gezien.
Paar filmpjes op youtube bekijken, dan kan je het een beetje inschatten ;)

v2 is meer dan alleen leds

bereik = 100m ipv 30m
sterker frame
softpads onder de armen
sterker fc
kortere motor as
ledjes voor low batery

zie
banggood duurt wel een jaar voor je hem binnen hebt maar staan wel alle voordelen van een v2 genoemd.

nee was ook meer sarcastisch bedoeld (wordt altijd veel geklaagd over levertijden etc ;) ) reken inderdaad op een week of 3. Ga je geen spijt van krijgen, leuk speeltje

Ik zou alleen mijn reserve onderdelen van de hubsan niet bij banggood bestellen is allemaal nep spul ik heb props en prop bescherming daar gekocht de prop guard heeft teveel spelend waardoor bij iedere landing de prop guard de propellers er af drukken en vervolgens Door de lucht vliegen. Bij de originele props voel je een soort vergrendeling als je ze erop drukt bij banggood spul druk je ze zoo Door.
Maar zelfs weten. Ik bestel nu bij inet shops in NL.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij banggood hebben ze vanalles.
Ik heb er iig eens de originele props besteld die in originele verpakking geleverd werden en precies hetzelfde aanvoelden/presteerde als de originele die er af kwamen.

Back