Quadra Pro 3 Charger

Iemand een idee waar ik dit product ergens kan aan kopen ; Quadra Pro 3 Charger ? Liefst een shop waar je met een mastercard kan betalen in de plaats van een bankoverschrijving ( duurt te lang ) .

Zal dan wel niet in nl verkocht worden, als je hem perse wil gewoon vragen of ze hem los bestellen.

Maar waarom die lader?

Ben niet zo thuis in dit vlak, maar als ik dat lees is dit wel het ding .
Betaalbaar en laad alles . Voordeel is 12v/220v en heeft van die stekker ingangen ( heb daar al kabels voor ). Stopt automatisch als de batterij vol is .
Heb nu een lader van grobbe dacht ik maar die stopt niet . En mits je nooit weet of de batterij volledig vol is of leeg is dat wel handig dat je hem dan kan aansluiten en laten laden . Als hij klaar is dan zie je het wel + dit is een snellader als je dit wenst en dan kan ook wel eens van pas komen .

Als jij een aanbeveling kan doen van een uitstekende later met deze eigenschappen en die is betrouwbaar dan verneem ik dit graag .

Nou het ding.....

Ben zelf bezig met 2 laders van 1000W en een omgebouwde server voeding van 1740w.
Dat zou je al wat meer het kunnen noemen.

Het is een redelijk onbekende lader in nl.
Niks speciaals.
Elk an onderstaande laders slaat zelf af etc.

Wat moet hij kunnen en wat is je budget?
Ik kan namelijk niet vinden met hoeveel watt eerder genoemde lader kan laden.
Volgens mij max 50W, in elk geval max 6 cell lipo.

Beter is de vraag hoeveel watt heb je nodig?

Wil je zon beetje alle soorten accu,s kunnen laden
en tot 6 cell lipo, 12v/220v+ in nl kopen, dan kun je kijken naar een hyperion eos 0606i
Hyperion EOS 0606i-AD 6S-AC/DC Charger

Doet alleen wel maar 50w.
Dat betekend:
een 3 cell lipo met max zon 4.5A laden, 6cell met 2.2A (ongeveer)

Die lader heeft dus een ingebouwde voeding.

Zwaardere laders zijn meestal 12 tot max 38v en hebben een losse voeding nodig.

Met deze kun je er 4 lipo,s aanhangen en elk met 50W laden:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : HobbyKing Quattro 4x6S Lithium Polymer Multi Charger

Is een losse voeding geen probleem dan kun je voor weinig ook laden met 50W, tot 6 cell lipo alleen kost het maar 19$.
Heb je wel een voeding nodig.
HobbyKing Online R/C Hobby Store : HobbyKing ECO6 50W 5A Balancer/Charger w/ accessories

Wil je zwaarder kunnen laden:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : iCharger 106B-plus 250W 6s Balance/Charger

Als je perse in nl wil bestellen en een ingebouwde voeding wil zodat 12/220 beide kan dan zou ik voor de hyperion gaan.

Maar er zijn zo veel opties.

Laatst bewerkt:
De bedoeling is om de batterijen van mijn hpi baja( 5000 ) te kunnen laden zonder zorgen. inclusief de reciever ( 6 x 3000 aa ) samen te kunnen opladen .
Dit zowel op 220v (thuis) en 12V in de (auto ). Thuis kunnen de batterijen traag opladen als ze maar zelf stoppen als de vol zijn. Wil wel de optie dat ik de batterij ook snel kan opladen indien nodig en dan met de optie op dit te doen in de auto .

Back