quadrixette tekeningen

Hallo ik ben op zoek naar quadrixette tekeningen ik weet niet of ik hier goed zit. Alvast bedankt.

Ik vind hem eerlijk gezegd gruwelijk duur.
Als je een mini FPV quad wil, kijk dan maar even naar de bambu copters.
Taai als de nete en ook nog zo goedkoop dat ik nog te lui wordt om mijn CNC machine aan te zetten. :lol:

Nou ik ben niet zo heel goed in tekenen, maar deze krijg je gratis

img0345small.jpg

Nee nu even zonder gein, Edo bedoeld zoek je de tekening van de Nano versie of die van de 30CM versie ??

Is dit niks voor je, hoef je niet zelf te bouwen, en de MQX vliegt ook nog eens super strak, en met mooi weer (lees niet te veel wind) kan je er ook mee buiten vliegen

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet waar je aan begint dan, ten eerste vallen de kosten vaak hoger uit dan je in eerste instantie verwacht, ten tweede gaf je in een andere topic al aan dat je er niet al te veel aan uit wilt geven (tussen de 100 en 125 euro als ik het mij goed herinner). Voor dit geld koop je dus geen top spullen, dus omdat goed vliegend te krijgen komt er toch wel wat ervaring om de hoek bij kijken. Ik zeg niet dat je het niet kunt, maar waarschuw je alleen ;)

Een ieder geval veel suc6 ;)

nou ik wou er eerst maar 130 euro aan uitgeven maar ik ben net aangenomen met een krantenwijk dus kan ik sneller sparen

Back