Na lang wikken en wegen, lezen en youtube videos's kijken heb ik dan toch maar besloten dat ik mijzelf eens een cadeautje ga geven.
Al een paar keer met een multicopter gevlogen en het geeft mij even een moment waarop alle drukte verdwijnt en je even nergens anders aan kan denken.
Het oog is gevallen op een Quanum Venture, ik houd er wel van als alle hardware uit het zicht is weggeborgen
Vroeger aardig wat RC auto's gebouwd en ook voor mijn werk ben ik nog wel eens aan het solderen, samen met een MTS telematica achtergrond en een flinke dosis boeren verstand moet het denk ik wel goed gaan komen.
Ik ben erg benieuwd waar ik allemaal tegen aan ga lopen tijdens de bouw en het instellen van de multi.
inmiddels is de venture besteld als KIT en daarbij heb ik de volgende opties mee besteld:
1x Quanum Venture FPV Quad-Copter 430mm (Frame Version)
4x Afro HV 20A MultiRotor ESC High Voltage 3~8s
4x MT2213-935KV MultiStar Motor and Propeller Combo 10-4.5 CW CCW
1x ZIPPY Flightmax 3000mAh 3S1P 20C
1x PolyMax 3.5mm Gold Connectors 10 PAIRS
1x 20CM Male to Male Servo Lead (JR) 26AWG (10pcs/set)
1x HobbyKing™ B3AC Compact Charger
1x Turnigy Pure-Silicone Wire 12AWG (1mtr) BLACK
1x Turnigy Pure-Silicone Wire 12AWG (1mtr) RED
1 x DJI Naza-M Lite
1 x Futaba T8J 2,4Ghz S-FHSS 8-kanaals zender inclusief R2008SB ontvanger
Volgens mij moet ik zo op wat kleine zaken die ik lokaal wel kan krijgen compleet zijn.
Update: 08-04-2015: eerste levering is binnen, kon het niet laten en moest gelijk even een motor plaatsen.
de kabels vanaf de motoren moeten verlengd worden anders passen ze niet door de buizen naar het frame
Al een paar keer met een multicopter gevlogen en het geeft mij even een moment waarop alle drukte verdwijnt en je even nergens anders aan kan denken.
Het oog is gevallen op een Quanum Venture, ik houd er wel van als alle hardware uit het zicht is weggeborgen

Vroeger aardig wat RC auto's gebouwd en ook voor mijn werk ben ik nog wel eens aan het solderen, samen met een MTS telematica achtergrond en een flinke dosis boeren verstand moet het denk ik wel goed gaan komen.
Ik ben erg benieuwd waar ik allemaal tegen aan ga lopen tijdens de bouw en het instellen van de multi.
inmiddels is de venture besteld als KIT en daarbij heb ik de volgende opties mee besteld:
1x Quanum Venture FPV Quad-Copter 430mm (Frame Version)
4x Afro HV 20A MultiRotor ESC High Voltage 3~8s
4x MT2213-935KV MultiStar Motor and Propeller Combo 10-4.5 CW CCW
1x ZIPPY Flightmax 3000mAh 3S1P 20C
1x PolyMax 3.5mm Gold Connectors 10 PAIRS
1x 20CM Male to Male Servo Lead (JR) 26AWG (10pcs/set)
1x HobbyKing™ B3AC Compact Charger
1x Turnigy Pure-Silicone Wire 12AWG (1mtr) BLACK
1x Turnigy Pure-Silicone Wire 12AWG (1mtr) RED
1 x DJI Naza-M Lite
1 x Futaba T8J 2,4Ghz S-FHSS 8-kanaals zender inclusief R2008SB ontvanger
Volgens mij moet ik zo op wat kleine zaken die ik lokaal wel kan krijgen compleet zijn.
Update: 08-04-2015: eerste levering is binnen, kon het niet laten en moest gelijk even een motor plaatsen.

de kabels vanaf de motoren moeten verlengd worden anders passen ze niet door de buizen naar het frame
Laatst bewerkt: