Quark 33 V2 of Align 35G regelaar?

• Topicstarter Topicstarter Lainke
  • Startdatum Startdatum
L

Lainke

Guest
Hallo,

Ik sta hier voor de keuze van een reglaar in samenwerking met de Align 430L Brushless motor 3550kv. De verkoper adviseerde mij de Quark 33 V2 te nemen, het prijsverschil is +/-25€, maar is dit de moeite of zijn beide regelaars gelijk? Waar zit hem het verchil?

heej lainke...
jij schreef in jou onderwerp van 36 wat upgraden?
ik wil een Motor Align 430L 3550kv past deze wel op de 36 want ik wil ook graag wat meer power...
de 180L motor geeft mij duidelijk niet de power die iedereen zei dat ie zou geven...
en die gyro heb je die nog? en welke was het ook als weer?

grtzz david

Men 36 is ondertussen verkocht en heb me onmiddellijk een Trex 450XL CDE gekocht, maar men bedoeling was toch een 430L motor op de 36 te plaatsen, Deze past wel denk ik, hij is iets groter in omtrek maar als ik jou was zou ik gaan voor de 420 omdat die 430 wat te veel kracht heeft voor de prachtige kwaliteitsonderdelen van walkera :?

Alsook dat de tandwielverhouding anders ligt van de walkera dan de TREX. De 36 heeft 132 tanden tegenover de trex een 150.

Een 420 met een 11 of 13T zou ideaal zijn denk ik. Als het budget je toelaat zou ik ook een andere controller kopen, ik merk nu duidelijk het verschil tussen de walkera 30Amp contr. en de Quark 33A, deze regelt het toerental veel fijner af en de instellingen zijn ook beter te selecteren, helemaal naar jou wens aan te passen. Governer heb ik nog niet gebruikt, maar ga dit wel snel toepassen als ik een andere pinion heb.

De gyro is helaas ook verkocht.

Back