Quatronic 7 channel

• Topicstarter Topicstarter fweijers
  • Startdatum Startdatum
F

fweijers

Guest
Kent iemand deze zender?
Ik ben benieuwd naar ervaring hiermee; ik ben van plan deze 2e hands te kopen.

Groeten.

Dus Quartel heeft meerdere typen Multiplex zenders onder deze naam gevoerd? Ik had de Multiplex Combi, die is toendertijd ook 'verQuarteld'.

Ik heb deze als oefenzender.
Ik weet niet zoveel van zenders af maar bij deze zitten knopjes van waar het midden van de stick zit gewoon er naast. Je kan ze simpel verschuiven als je aan het vliegen bent.
Bij mij heeft dit tot nu toe geleid tot veel digitale crashes (handig zo'n oefenprogramma).

Groeten Laurens

daar moet je ook niet aanschuiven (die trims) als ze goed staan... :twisted:
maar wat heben ze dan verquarteld aan die dingen?

Bedankt voor de reacties.

Ik heb nog een aantal vragen:
Heeft iemand er ook werkelijk mee gevlogen?
Is het een goede zender voor vliegtuigen?
Ik heb gehoord van verschillende coderingen; is de gebruikte encodering erg gevoelig voor storig etc?

Misschien dat iemand me hiermee verder kan helpen.

Groeten.

Hoi,

Ik heb een Multiplex 2010 (de Quatronics stempel versie.. :? )

Ik moet zeggen dat ie in de ong. 7-8 jaar dat ik 'm heb nooit dienst heeft geweigerd. Hij is makkelijk te bedienen heeft opslag voor meerdere modellen (ook heli)

Groetjes, René

Multiplex maakt prima besturings apparatuur en die Quartel sticker doet daar verder niets aan af.
Laat een tweedehands zender en ontvanger wel even nakijken door iemand die weet waar naar te kijken. Je kan nooit weten!

De Channel 7 is gelijk aan de Combi 80 en inderdaad van multiplex...
2e hands waarde mits in goede staat ongeveer 50 euro inclusief ontvanger, mits ie meer moet kosten kun je beter op zoek gaan naar een knappe F14 van robbe, daar is namelijk nog alles bij te krijgen, voor de Combi 80 niks meer !!!......................Peet...................8)

Back