Rödel Modell Fox 2,8m

Ja of gewoon niet al te stoer willen doen, dat kan misschien ook nog helpen....

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja of gewoon niet al te stoer willen doen, dat kan misschien ook nog helpen....

Stonden er vrouwen langs de kant dan :D???

Serieus: wel leuk om op de minder thermische dagen met slepen en aerobatics je vliegdag te vullen. Gave kist ook!

Max

Nee niet eens vrouwen langs het veld! Van pure schrik heb ik het direct na deze vlucht gemaakte filmpje (met hele mooie figuren en een prachtige landing) na het bekijken per abuis gewist.......

Het is inderdaad leuk op dit soort dagen (en met een sleper bij de hand).
Mooie acro vliegen is knap lastig, wel héél erg leuk om te doen.

Inmiddels heb ik alles weer strak. Lijkt net of het zo hoort toch? :-)

140204_Fox2_zps92a15eb4.jpg

Dat vliegt wel erg gaaf zeg......die blijft echt lekker doorlopen.

Zou die met die glijhoek echt zoveel wind nodig hebben op de helling? Ik hoop hem wel een keertje op de maasvlakte te kunnen aanschouwen!

Glijhoek is wel goed maar hij heeft flink snelheid nodig, hij zakt redelijk snel. En dan moet het wel een beetje waaien. Zondag misschien!

Ik ben zondag in de buurt maar ook in mijn werkweek dus ik kan er nog niets over zeggen.
Maar als je gaat zal ik heel erg mijn best doen ook even te komen!

Arjan,

Ik vond je Fox er geweldig uitzien boven het duin. Hoe heb jij hem ervaren onder die omstandigheden?

Je hebt er maar weinig mee gevlogen, ik vermoed omdat het te druk was om hem echt aan de tand te voelen en te leren kennen?

Ja, ging fantastisch. Maar het is een zware snelle bak en ik voelde me na de eerste vlucht niet erg prettig door de drukte in de lucht. Je hebt er wat ruimte voor nodig. Maar het vliegen ging prima!

Vandaag behoorlijk vlagerige wind en dan komen de kleppen helemáál van pas.

Ronan en ik hebben er allebei heel wat vluchten mee gemaakt vandaag, hij is echt gaaf.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back